  • 41. Data: 2010-07-24 11:37:57
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > Nie - to jest fakt.

    Nie, to demagogia, bo za cwaniaków biorących 5 tys. odszkodowania na rysę
    na zderzaku w starym Golfie płacę co roku w wygórowanej stawce OC.
    Żadnych szkód nie muszę powodować.

    > Nikt się nie zgodzi na utratę wartości swojego auta za darmo.

    Wirtualną.

    --
    ignorance is bliss

  • 42. Data: 2010-07-24 11:38:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Hehehe, ciekawe że co druga osoba, która kupiła sobie nowe jeździdło
    > uważa, że pozostaje ono nowe na wieki.

    Moje nowe nie jest, ale przynajmniej do końca gwarancji nie mam zamiaru
    faszerować go starymi częściami.
    Na szczęście Kia to nie Renault, więc nie ma takiego ekonomicznego przymusu.
    Zwłaszcza jak naprawa ma być za pieniądze winnego kolizji.

  • 43. Data: 2010-07-24 11:41:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale jak jednak szkode zrobisz .. no to chyba nie powinno byc tak
    > ze "bez kozery powiem 20 tys".

    I tak kwotą się pewnie dla PTU ten proces skończy, jeśli będą się stawiać,
    dojdą koszty procesu, mojego prawnika itd.
    Ja na pewno nie pozwę ich o mniej niż liczy sobie ASO.
    Jak chcą to mogą sami z ASO negocjować, ja nie mam zamiaru za nich nic
    robić.

    > UOKiK naslac na te ASO ? To chyba jakas zmowa cenowa :-)

    Nie sądzę, bez problemu mogłem znaleźć takie, które za przegląd chciało dwa
    razy tyle, więc pewnie i stawkę robocizny mają nie nie 130, ale ze 200 zł.

  • 44. Data: 2010-07-24 11:42:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie, to demagogia, bo za cwaniaków biorących 5 tys. odszkodowania na rysę
    > na zderzaku w starym Golfie płacę co roku w wygórowanej stawce OC.

    A nie przypadkiem za tych, którzy im te rysy robią?
    Mnie za rysę na drzwiach wypłacili 500 zł, więc raczej do 5 tys daleka
    droga.

  • 45. Data: 2010-07-24 11:44:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Jul 2010 11:33:47 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >UOKiK naslac na te ASO ? To chyba jakas zmowa cenowa :-)

    To są ceny z Audatexu zapewne.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 46. Data: 2010-07-24 11:44:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 24 Jul 2010 08:54:09 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Za własne pieniądze nikt, ale za czyjeś powinien.

    Za czyjeś?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 47. Data: 2010-07-24 11:54:31
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-24 11:33:16 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> said:
    > Mam prawo w tak młodym aucie naprawiać auto z OC w ASO.

    A IMO w każdym.

    > Więc tyle wynosi powstała szkoda którą ubezpieczyciel lub sprawca ma
    > psi obowiązek wyrównać.

    Święte słowa.
    Wystarczyło nie czynić szkody, by mieć pełną kieszeń.
    A jeśli się coś zepsuło, to trzeba to naprawić i naprawić krzywdę.

    Czego nie rozumie pokolenie gier komputerowych (3 życia,
    nieśmiertelność i reset Hall OF Fame...)

    --
    Bydlę

  • 48. Data: 2010-07-24 13:48:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bydlę wrote:

> [...]
    > zepsuło, to trzeba to naprawić i naprawić krzywdę.
    >
    > Czego nie rozumie pokolenie gier komputerowych (3 życia, nieśmiertelność

    Ty nie rozumiesz tego, że OC obowiązkowe i na absurdalnie wysokie
    odszkodowania dla cwaniaków składamy się wszyscy, wcale nie tylko ci, co
    powodują szkody.

    --
    ignorance is bliss

  • 49. Data: 2010-07-24 13:54:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ty nie rozumiesz tego, że OC obowiązkowe i na absurdalnie wysokie
    > odszkodowania dla cwaniaków

    Też będziesz takim "cwaniakiem" (czyli kimś kto nie chce być stratny tylko
    dlatego że ktoś w niego wjechał) kiedy tylko zostaniesz przez kogoś
    poszkodowany - spokojna głowa.
    Takich mądrych w gębie, co to dobrowolnie rezygnują z połowy odszkodowania,
    które im się należy to można spotkać wyłącznie wśród tych, co to nigdy w
    życiu jeszcze nie mieli do czynienia z przypadkiem o którym gardłują.

  • 50. Data: 2010-07-24 14:20:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > Też będziesz takim "cwaniakiem" (czyli kimś kto nie chce być stratny
    > tylko dlatego że ktoś w niego wjechał) kiedy tylko zostaniesz przez
    > kogoś poszkodowany - spokojna głowa.

    Nie oceniaj innych po sobie -- gość mi wjechał w zeszłym roku w tył i
    porysował lekko zderzak i nie starałem się wyłudzić za to odszkodowania w
    wysokości połowy auta.

    J.w.

    --
    ignorance is bliss