    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki mandat?
    Date: Sun, 25 Jul 2010 16:21:13 +0200

    news:o3bo46t7eqe51h5kur7g00kpuc77h9vssb@4ax.com...

    > Jakie dodatkowe ? Kupujesz pomalowany w odpowiednim kolorze :-)

    A 1000 zł za jeżdżenie po szrotach i szukanie, to kto zapłaci?

    > Prosciej mu odrzucic powodztwo, bo to obowiazek powoda.

    Obowiązekiem powoda jest ustalić wysokość szkody?

    > Dopiero jak sa dwie opinie z obu stron, sprzeczne, to powola
    > trzeciego.

    Wydawało mi się, że jak nie są sprzeczne, to nikt do sądu nie idzie.

    > A trzeci moze uczciwie napisac ze trudno jest ustalic utrate wartosci
    > przy odsprzedazy i on nie potrafi stwierdzic takiego zwiazku, co w
    > zasadzie sadowi znow wystarczy do odrzucenia zadania :-)

    Na szczęście takie problemy masz tylko Ty, a nie sądy.

    > No to powiedzmy ze ubezpieczyciel cie z banki - oceniamy ze ta naprawa
    > bedzie kosztowac 5000, tu jest gotowka, prosze pokwitowac kwote
    > bezsporna.

    Dokładnie tak się stało.
    Tyle że kasa przyszła przelewem.

    >Twoje doswiadczenie podpowiada ze w ASO mniej wiecej tyle
    > bedzie kosztowac.
    > Dla utrudnienia przyjmijmy ze auto nadaje sie do jazdy i rzecz ma
    > miejsce na twoim lub ubezpieczyciela podworku, a Ceed ma juz 4 lata.

    Bardzo zbliżone warunki do obecnych.
    Ubezpieczyciela podam do sądu, a jak już całość kasy będzie na koncie, to
    się będę zastanawiał nad zakresem w jakim naprawię.