  • Data: 2010-07-23 17:12:58
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: Tata <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdyby wezwać policje, to ile mandat kosztuje za takie zdarzenie oraz ile punktów?

    Półtora roku temu kosztowało mnie coś takiego 500 zł mandat + 6 punktów.
    2 tygodnie temu pani spieszyła się do pracy i "chciałam przeskoczyć na
    żółtym", ja stałem już co najmniej 3 sekundy na światłach. Uratował mnie
    hak z tyłu samochodu. U mnie optycznie wgięty plastykowy zderzak i
    trochę wgięta klapa kombi. Jako dżentelmen zgodziłem się na 500 zł.
    Okazało się, że do wymiany obydwa tylne amortyzatory (zgięte), 2 tylne
    sprężyny (pęknięte), tulejki tylnej belki. Koszt wymienionych części 700
    zł + 250 zł robocizna. Szrotowy tylny zderzak to 200 zł + 300 zł
    malowanie. Bycie dżentelmenem jest jednak kosztowne, toteż wożę już z
    sobą "oświadczenie sprawcy kolizji drogowej".

    Z pozdrowieniami
    MJ