  • Data: 2010-07-24 10:09:05
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c4a9b9d$0$19180$65785112@news.neostrada.pl...

    > No ale to jest nadal wycena na elementach z ASO w cenach wziętych z
    > kosmosu.

    Nie - wbrew pozorom części nie są aż tak drogie.

    > W ASO Opla skorupa tylnego zderzaka kosztuje 5 tys.

    Do Ceeda chyba z 900 zł.

    > Hehe, moim zdaniem takie potrącenia byłyby bardzo dobre.

    Jasne.
    To zasponsoruj mi 3 tys zł dopłaty do nowego lakieru (i blachy też rzecz
    jasna) w 3 letnim aucie.
    I to MIMO oczywistego faktu, że ten nowy lakier będzie gorszy od
    poprzedniego, fabrycznego.

    >Inaczej
    > dochodzimy do absurdów w stylu "szkoda całkowita" po zarysowaniu zderzaka
    > w 15 letnim aucie. A właściciel bierze "odszkodowanie" i jeździ dalej.

    A czemu miałby nie brać?
    Szkoda powstała czy nie?
    Była - więc odszkodowanie się należy.

    Zresztą mówimy o aucie niespełna 3 letnim.

    > Płacimy za to oczywiście wszyscy, w OC.

    > Jak się ceny weźmie z d... to i jedna śrubka może kosztować 10 tys.

    Ceny części nie są takie złe.
    http://www.kiasklep.pl/index2.php?a=ceed&b=nadwozie&
    c=zderzaki+ty%B3

    Tylko roboty którą teoretycznie trzeba wykonać, żeby to wszystko powymieniać
    i pomalować kropnie dużo.