  • 1. Data: 2009-09-09 13:17:31
    Temat: Jaki laptop?
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Czesc!

    Dziewczyna chce zmienic swojego Ausa A6000 na cos nowszego. Co byscie
    polecili jako nastepce tego laptopa?

    Procz rzeczy typu:
    WiFi,
    BLUETOOTH,
    kamerka,
    czytnik kart SD,
    nagrywarka DVD,
    dobre audio,
    powinien byc lekki i dlugo trzymac na baterii.

    Komputer przeznaczony jest do typowo domowych zastosowan (filmy, czyli
    duzy ekran) jak i czasami zabiera go do pracy (czyli waga i bateria).
    Cena z przedzialu 3000 - 4000 zl.

    --
    Radek

  • 2. Data: 2009-09-09 13:45:38
    Temat: Re: Jaki laptop?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    RadekNet pisze:
> [...]
    >
    > Komputer przeznaczony jest do typowo domowych zastosowan (filmy, czyli
    > duzy ekran) jak i czasami zabiera go do pracy (czyli waga i bateria).

    Duży ekran, lekki i długi czas na baterii się wykluczają wzajemnie
    całkowicie. Lepiej do filmów podłączyć pod jakiś TV LCD + zestaw
    głośników do filmów, bo dobre audio w wykonaniu głośniczków laptopowych
    nie istnieje.

  • 3. Data: 2009-09-09 13:54:33
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    BQB pisze:

> [...]
    > całkowicie. Lepiej do filmów podłączyć pod jakiś TV LCD + zestaw
    > głośników do filmów, bo dobre audio w wykonaniu głośniczków laptopowych

    Powiedzmy, ze Asus pod wzgledem filmow i dzwieku nie byl zly, kiedy sie
    lezalo w lozku i nie chcialo podpinac glosnikow. Nowsze laptopy pewnie
    sa lepsze (chociazby dzwiek lepszy niz gole stereo). A zakup monitora
    LCD to uszczuplenie kasy na laptopa. Moze jakis kompromis wielkosci do
    lekkosci? Nawet niech juz nie jest megalekki, ale bateria jest bardzo
    wazna.

    --
    Radek

  • 4. Data: 2009-09-09 13:56:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h88c2p$7q2$...@n...onet.pl...
> [...]
    > uszczuplenie kasy na laptopa. Moze jakis kompromis wielkosci do lekkosci?
    > Nawet niech juz nie jest megalekki, ale bateria jest bardzo wazna.

    Nie lepiej podpiąć pod telewizor?

  • 5. Data: 2009-09-09 15:21:10
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:h88c2p$7q2$...@n...onet.pl...
    >
    > Nie lepiej podpiąć pod telewizor?

    Nie wszyscy maja w domu telewizor ;)

    --
    Radek

  • 6. Data: 2009-09-09 17:32:53
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    RadekNet wrote:

> [...]
    >
    >Komputer przeznaczony jest do typowo domowych zastosowan (filmy, czyli
    >duzy ekran) jak i czasami zabiera go do pracy (czyli waga i bateria).

    Jakbyś pytał o ciężki, słabo-grający, słabo-świecący,
    krótko-pracujący, nieergonomiczny, to coś by się znalazło...

    Znośne tv + stereo oraz netbook złe?

    GC

  • 7. Data: 2009-09-09 17:34:50
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Moze jakis kompromis wielkosci do lekkosci? Nawet niech juz nie jest
    > megalekki, ale bateria jest bardzo wazna.

    Obejrzyj sony vaio - fajne, wieksze niż 15" matryce, raczej dobre baterie,
    niezbyt cięzkie i ciekawa stylistyka - najdroższy na jaki cię stać.
    W tej grupie cenowej i matrycy wiekszej niż 14" nie znajdziesz lapka o
    wyraźnie dłuższym czasie pracy na bateriach. Wydaje mi się że 3,5-4 godziny
    to max.

  • 8. Data: 2009-09-09 18:56:38
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    RadekNet pisze:

    > Nie wszyscy maja w domu telewizor ;)

    No to jak bateria bardzo ważna, to może zakup dodatkowej albo dwóch i
    ładowarka do nich?

  • 9. Data: 2009-09-12 12:19:06
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Kot Prezydenta pisze:
> [...]
    > wyraźnie dłuższym czasie pracy na bateriach. Wydaje mi się że 3,5-4 godziny

    Przyjzymy mu sie. Na zdjeciach wyglada zachecajaco.

    --
    Radek

  • 10. Data: 2009-10-10 12:54:37
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    RadekNet pisze:

    > Nie wszyscy maja w domu telewizor ;)

    To może do oglądania filmów lepiej kupić telewizor, niż
    komputer? Wydaje się logiczniejsze...

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |