    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Sat, 17 May 2014 11:10:29 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jaki kompakt wodo i wstrzaso odporny?
    From: WS <L...@c...pl>

    Dzieki wszystkim za pomoc

    Wyglada, ze bedzie Panasonic FT5 (zastanawiam sie jeszcze troche nad tym TG-2)
    Jakies zdecydowane przecwwskazania? ;)

    Na plus P. jest (wg testow) lepsza jakosc zdjec (O. lepszy pod woda, ale to tak 1%
    moich zdjec max, tylko z fajka, wiec pare metrow glebokosci)

    > Moze jestem dziwny, ale nigdy nie rozbilem ani komorki, ani SLR, ani
    > laptopa.

    czasem sie jednak udaje ;)

    W dniu czwartek, 15 maja 2014 02:41:04 UTC+2 użytkownik mt napisał:
    > Nikon i Canon akurat byłyby najgorszym wyborem ze względu na obiektyw
    > peryskopowy, pod tym względem Olympus prezentuje się znacznie lepiej

    a ten P. FT5?

    > do tego obiektyw w nim jest najjaśniejszy z tych trzech a pod wodą światła
    > nigdy nie za dużo. Jakby chcieć lepszą jakość zdjęć to należałoby
    > podnieść budżet i rozważyć Nikona 1 AW1 z jakimś szkłem bądź jakiś
    > lepszy kompakt i obudowę podwodną do niego.

    Aparat ma sluzyc generalnie do robienia wakacyjnych sweet fotek, na uzytek
    prywatny...
    Ta wodoodpornosc to glownie zeby sie w deszczu nie przejmowac, dodatkowo kilka fotek
    z nurkowania z fajaka na wyjzad...
    Mam lustrzanke, ale gabaryty i delikatnosc wykluczaja jej uzycie w takich celach...
    Ma byc prosty kompakt "wszystkoodporny"

    W dniu piątek, 16 maja 2014 11:27:36 UTC+2 użytkownik I. Tichy napisał:
    > Od prawie roku uzywam TG-2, czasami takze podczas plytszych nurkowan.
    > Jakis czas temu (czerwiec 2013) pisalem sporo o nim na tej grupie

    Na kursem nurkowania sie zastanawiam, ze na chwile obecna raczej 5m max wystarczy ;)

    Dzieki,
    WS