  • Data: 2010-03-30 16:52:11
    Temat: Re: Jaki kompakt do 300-400zł ?
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    Widzisz moja luba może i będzie chciała się uczyć fotografii, może nawet
    ją to wciągnie, ale poki dziecko jest maleńkie i idac na spacer ma pełen
    wózek kubeczków , pić , termosików , pieluszek itp interesuje ją tylko
    by aparat robił zdjęcia jak najlepszej jakości.
    Teraz po rozmowie z nią doszło jeszcze nieobligatoryjne ale jako miły
    dodatek gdyby aparat umiał też nakręcić jakieś video z dzwiękiem.
    Dlatego zacząłem wertować znany serwis aukcyjny i może troche z racji
    mojego nazwijmy to sentymentu do nikona znalazłem Nikon Coolpix L20.
    Cenowo mieści się w moim kryterium bo można nowego już za około 300zł
    dorwać.
    Jest też wersja L21 , ponoć nowszy ale nie doszedłem jeszcze do tego
    czym się różnią poza ceną i wyglądem.
    Jest sobie jeszcze Canon PowerShot A480 za około 400zł, PENTAX OPTIO E80
    za około 300zł lub P70 za granice budrzetu.
    Oglądam, czytam i naprawde nie wiem który by tu był wart uwagi.
    Do tego zacząłęm się zastanawiać czy lepiej z akumulatorem czy też
    paluszki-akumulatorki...
    Moj D80 na jednym aku wali spokojnie 500 fotek i nawet nie patrze na
    baterie. Kiedyś z kolei miałem aparacik który był na paluszki i 4 mocne
    akumulatorki starczały mu na 15 zdjęć.
    Chciałbym kupić coś dzięki czemu i wilk będzie syty i owca cała :-)