  • Data: 2009-02-05 09:30:41
    Temat: Re: Jaki kompakt alternatywny do Panasonic Lumix DMC TZ5?
    Od: Michal <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@p...onet.pl pisze:

    > A Canon PowerShot SX110IS?

    Właśnie ten też rozważam. Zdjęcia robi w miarę ładne (widziałem
    poprzednika SX 100 IS), wielki zooooooom, ciut lepsza matryca niż w 100
    IS, ale brak szerokokątnego obiektywu.

    Właściwie nie dokońca wiem na co się kierunkować w wyborze aparatu - czy
    brać zooma z ciut gorszą matrycą, czy szerokokątny typu G10 o lepszych
    parametrach....

    Wykorzystanie to raczej amatorskie zdjęcia na wyjazdach, a za jakiś czas
    pewnie dzieciak - to będzie fotografowania :)

    Pzdr,
    ML