  • Data: 2015-02-03 12:08:14
    Temat: Re: Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-02 o 23:44, Budzik pisze:

    > Znów czepiasz się pierdoły, 1/4 zdania, pomijając całą resztę...

    Bo liczy się całość a nie tylko to co autor miał na myśli
    ale nie potrafił dobrze wyartykułować.

    > Ale powtorze pytanie - skąd to twierdzenie, ze SSD to przyspieszenie
    > włączania i wyłączania?

    Bo przy starcie jest najbardziej widoczne.

    > Pracuje na dyskach SSD na dwóch kompach i przyspieszenie nastapiło w wielu
    > innych sprawach, zniknęło charakterystyczne przycinanie pracy, kiedy dyski
    > zaczynają energicznie pracowac i musisz czekać az znowu ruszy.
    > Na SSD nie ma takiego efektu.

    Ja też mam SSD w dwu kompach służbowych, laptop i stacjonarka.
    I tak jak ty zauważasz ze przyśpieszenie "nastąpiło w wielu
    innych sprawach" tak ja zauważam sprawy w których nie
    nastąpiło. Jak wejdę na odpowiednio zaśmieconą flashem
    i innymi gównami stronę WWW to SSD w niczym nie pomoże.
    A jak na komputerze pracuje to dysk mechaniczny mi nie
    usypia, bo i po co. No chyba że pracujesz na zasadzie kliknąć
    przejść się na kawę, skoczyć na pogaduchy do innego pokoju
    a potem zdziwienie że komp wygasza i usypia co może.

    > Mam wrażenie że znów sobie coś dopisałes.

    A ja mam wrażenie że nie czytasz na co odpisuje lub świadomie
    pomijasz nie pasujące ci stwierdzenia.

    > I zrozumiałbym to gdybys podał kontrargumenty.
    > niestety na pytanie, jak Twoim zdaniem ma się moja sytuacja, odpowiadasz:
    > nie wiem, kup dysk i powiedz co i jak. To ja dziękuję za taką radę...

    Nie mam twojej płyty głównej więc nie powiem jak dobrze lub
    źle zareaguje na SSD. Kup sprawdź i nie zapomnij szczerze napisać
    jak było.