  • Data: 2010-05-27 11:56:56
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27 maja 2010 13:37, Dysiek pisze:

    > Tak se palnalem - nie ma w tym zadnego spisku. Generalnie chodzilo mi o duze
    > sieci jak MM, Saturn, Empik, etc. Prosty przyklad - Prince of Persia na X360
    > w MM ciagle po 229 zl, na Allegro chyba 70 zl dalem za nowke PL. W
    > tradycyjnych sklepach nie oplaca sie kupowac gier na konsole, poniewaz jest
    > na nie maly popyt i sklepy naliczaja duza marze. Lepiej kupic w UK - np.
    > Game.co.uk lub przez Allegro. I wtedy ceny nie sa trzy razy wyzsze niz na PC
    > (np. MW2 na PC ~100, na X360 ~150).

    Tak juz abstrahując, ale co do ceny. Bo cena za coś takiego jak gra, to
    czysta fantazja i rzecz całkowicie niematerialna. Taki dystrybutor gier
    ma komplet piłeczek aby żonglować. I może różne cuda i wedle fantazji robić.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."