  • Data: 2009-02-03 22:43:05
    Temat: Re: Jaki kit wybrac?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Feb 2009, ...::QRT::... wrote:

    > nie wiedziałem ze to tak działa - no to w tym wypadku w zasadzie pozostaje
    > tylko kwestia wygody.

    Nie. Nie wygody, nie tylko wygody.
    Odpowiedź masz w jednym z postów bofh@nano - na 100% nie pomyślał
    pisząc o czasie i posługując się przykładem fotek z jadącego pojazdu :)

    "Kwestią" jest ograniczenie się do ujęć *statycznych* lub parastatycznych
    (zawierających elementy ruchome, ale ruchome "odrębnie" - czyli
    nie zniekształcające obrazu przez to, że są sfocone w różnych momentach
    czasu, nie licząc kiksów fotopstrykacza w rodzaju wielokrotnego ujęcia
    tego samego gołębia ;) - bez urazy poproszę!)

    > To podobnie jak z dynamiką. Na co komu fuji pro skoro
    > mozna zrobić hdr.

    Dopóki obraz jest statyczny - można.
    Fuji S3/S5 de facto robi właśnie HDR - tyle, że oba ujęcia w tym samym
    momencie czasowym.

    pzdr, Gotfryd