  • Data: 2009-02-02 19:11:52
    Temat: Re: Jaki kit wybrac?
    Od: j...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lut, 17:43, j...@a...at wrote:

    > nie kolego
    >
    > zapominasz ze migawka hybrydy pracuje praktycznie bezwstrzasowo
    > IS z bezwstrzasowa migawka i bez lustra jest jednak skuteczniejszy.
    >
    > lustro wymaga jednak skrocenia czasu wskutek wstrzasu bardziej niz to
    > wynika z przeliczenia.
    > czasy zacytowalem z pamieci w przyblizeniu - to byl ten rzad.
    >
    > byly to najdluzsze z reki na jakich zdjecia byly ostre.
    > i to nie sa teoteryczne dywagacje tylko wynik prostego experymntu -
    > mnie rowniez zaskoczyl . wbrew oczekiwaniom wynik byl na korzysc
> [...]

    Ściemniasz kolego.

    1. Stabilizacja nie służy jedynie do stabilizacji drgan body
    pochodzących od migawki i lustra.
    2. Miałem hybryde ze stabilizacją, mam też body ze stabilizacją - więc
    mam pojęcie jak działa w obu przypadkach - i jeszcze raz powiem -
    ściemniasz.
    3. Im większy kąt obiektywu tym większe czasy można utrzymać, na
    1/10sek robię bez problemu nieporuszone fotki z Zuiko na 7mm i to bez
    stabilizacji.
    4. No i na koniec , nieźle musi napier.... to lusterko w 50D skoro wg
    ciebie powoduje drgania na 20mm przy czasach 1/40 - 1/60 sek.

    PS
    Patrząc na styl twoich pokrętnych wypowiedzi zadaję sobie pytanie, czy
    ty aby nie jesteś jakimś krewnym znanego tu ninusia?