  • Data: 2009-02-16 00:44:14
    Temat: Re: Jaki język wybrać (operacje plikowe)
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > No, w szczególności jeśli ostatnio programował 10 la temu i to w Delphi.
    > Ja jednak proponuje Turbo Delphi Explorer, darmowe do zastosowań
    > komercyjnych, a przynajmniej nie nabawi się zgryzoty ze środowiskiem
    > M$owym...

    Czy ja wiem. C# jest językiem bardzo łatwym do opanowania, platforma
    .NET ma sporo klas, które powinny ułatwić zadania, które planuje, a samo
    środowisko i praca w nim jest dość zbliżona do schematu pracy w Delphi -
    więc przejście powinno być łagodne, a przy okazji człowiek nauczy się
    czegoś przyszłościowego. A powodów do zgryzoty przy pracy z C# w Visual
    Expressie nie widze żadnych - to środowisko jest naprawdę dopracowane i
    doskonale zintegrowane z językiem.
    Oczywiście wszystko jest kwestią osobistych preferencji.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh