  • Data: 2009-02-17 14:11:42
    Temat: Re: Jaki język wybrać (operacje plikowe)
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jax wrote:

    > Pani Basi wystarczy Total Commander i rzeczywiście parę batów (jako zahętę
    > do skumania koncepcji dżewa kataloguw), czy innych skryptów w Pythonie i
    > niech je sobie odpala (ręcznie czy automatycznie).

    Pozwól, że zripostuję:

    BUEHEHEHEHEHE.

    Człowieku, widziałeś kiedyś tę Panią Basię? Widziałeś, z jakim
    namaszczeniem najeżdża wskaźnikiem myszki na ikonki? Jak zagryza wargi
    przy wpisywaniu hasła? Jak drżą jej ręce, kiedy wciska "Drukuj"? Jeżeli
    nigdy nie uczestniczyłeś w obrządku wykonywania double-clicka, jeżeli
    nie widziałeś łez pojawiających się w jej modrych oczach kiedy Ten
    Komputer Mi Coś Zrobił, to nie zrozumiesz, dlaczego twierdzenie, że
    "Pani Basie wystarczy Total Commander" jest oznaką kompletnego braku
    kontaktu z rzeczywistością.

    JD