  • 1. Data: 2002-09-17 12:36:37
    Temat: Jaki jest status uslugi SDI?
    Od: "Moi" <M...@...pl>

    Nie pamietam od kiedy wprowadzono usluge SDI, zakladam, ze
    w roku ca. '99. Teraz mamy AD 2002, a SDI nadal funkcjonuje
    "w okresie pilotowym".

    Słownik Języka Polskiego PWN tak definiuje słowo "pilotowy"
    (w tym kontekscie):
    "2. środ. <wytworzony na początku produkcji, stanowiący próbną serię,
    wyprodukowany na próbę, np. dla sprawdzenia jakości>
    Pilotowa partia towaru.
    Pilotowa seria papierosów."

    Znaczy, ze co - nadal mamy początek produkcji, lub/i nadal jest
    to seria probna, lub/i nadal jest to usluga na probe, lub/i jeszcze
    nie sprawdzono jakosci?

    W regulaminie SDI nie ma ani slowa wyjasnienia owej pilotowosci.
    Nie wiem jak w umowie, bo to dokument niedostepny na stronach
    TePSy.

    W zwiazku z tym:
    czy nalezy traktowac usluge SDI, jako cos wylacznie przejsciowego,
    cos co w sposob naturalny zostanie zastapione xDSL-em?
    Ale wtedy mozna tak potraktowac kazda usluge, bo wszystkie
    zostana kiedys ulepszone, zastapione (moze np. telepatia?).

    Wiec na czym polega pilotowosc? I jak moze potencjalnie
    ta pilotowosc skutkowac dla uzytkownika, ktory po trzech
    latach prob/testowania/pilotowania uslugi podpisuje umowe
    na jej konsumpcje?

    Dodam, ze uzytkownik (in spe) podpisuje umowe na
    konsumpcje tej uslugi, bo mimo, ze mieszka w miescie
    250-tysiecznym, nie ma dla SDI alternatywy (rozsadnej
    jakosciowo i cenowo).

    Pozdrawiam,

    Moi

  • 2. Data: 2002-09-17 18:12:18
    Temat: Re: Jaki jest status uslugi SDI?
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Nie pamietam od kiedy wprowadzono usluge SDI, zakladam, ze
    >w roku ca. '99. Teraz mamy AD 2002, a SDI nadal funkcjonuje
    >"w okresie pilotowym".

    Nie prawda.

    januszek

  • 3. Data: 2002-09-18 09:02:12
    Od: "Moi" <M...@...pl>

    [ The following text is in the "ISO-8859-1" character set. ]

    [ Your display is set for the "ISO-8859-2" character set. ]

    [ Some characters may be displayed incorrectly. ]

    "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisal
    > Nie prawda.

    Byc moze. Ale czemu nadal sklada sie wniosek o uruchomienie
    uslugi SDI w okresie pilotowym? Czemu regulamin opisuje
    zasady korzystania z uslugi SDI w okresie pilotowym?
    Czemu nie ma innych wnioskow i innych regulaminow
    dostepnych DZIS na stronach www TePSy?

    Jak mi to wytlumaczysz, uwierze w Twoje lakoniczne stwierdzenie.

    Pozdrawiam,

    Moi

  • 4. Data: 2002-09-18 09:02:22
    Od: "Wojciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Moi" <M...@...pl> wrote in message news:am7469$lcs$1@news.tpi.pl...
    > Wiec na czym polega pilotowosc? I jak moze potencjalnie
    > ta pilotowosc skutkowac dla uzytkownika, ktory po trzech
    > latach prob/testowania/pilotowania uslugi podpisuje umowe
    > na jej konsumpcje?
    pilotowosc polega na plataniu sie Telekomunikacji Polskiej S.A. w gaszczu
    mniej lub bardziej nowych technologii, nie liczac zbytnio kosztow/zyskow,
    celem jak najszybszego wyrzucenia z ryku konkurentow. w rezultacie
    najwieksza firma telekomunikacyjna w Polsce jest rownoczesnie jednym z
    najmniej panujacych nad swoimi inwestycjami i strona techniczna operatorow
    ;-)

    pzdr

  • 5. Data: 2002-09-18 10:37:31
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Sep 2002, Moi wrote:
    [...]
    >+ W regulaminie SDI nie ma ani slowa wyjasnienia owej pilotowosci.
    >+ Nie wiem jak w umowie, bo to dokument niedostepny na stronach
    >+ TePSy.

    Przejrzałem, rzeczonego słowa nie znalazłem.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-09-18 11:39:34
    Od: "Jackobi" <j...@a...waw.pl>

    "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> wrote in message

    > Przejrzałem, rzeczonego słowa nie znalazłem.

    >, Gotfryd

    Jak to nie? A mozliwosc rozwiazania umowy ze strony tepsy bez zadnych
    konsekwencji?
    To jest ich haczyk, z ktorego jednak nie korzystaja, bo glupota byloby
    tracic klientow. Ale zrobili sobie taka furtke, ze jakby im nie wyszlo to
    bez zwracania kosztow instalacji wszystko sie zamyka i juz.

    --

    pzdr.

    Jacek R. j...@a...waw.pl
    ## admin AWP.net http://awp.waw.pl

  • 7. Data: 2002-09-19 06:05:47
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >dostepnych DZIS na stronach www TePSy?

    >Jak mi to wytlumaczysz, uwierze w Twoje lakoniczne stwierdzenie.

    Nie musze Ci niczego tlumaczyc. Nie mam tez na to ochoty. TPSA
    zakonczyla pilotazowy okres SDI juz dawno - bylo o tym i tu. Archiwa
    sobie poczytaj.

    januszek

  • 8. Data: 2002-09-19 13:52:49
    Od: "Moi" <M...@...pl>

    > Nie musze Ci niczego tlumaczyc. Nie mam tez na to ochoty. TPSA
    > zakonczyla pilotazowy okres SDI juz dawno - bylo o tym i tu. Archiwa
    > sobie poczytaj.

    Archiwa poczytalem. Niewiele rozjasniaja problem, procz faktu, ze
    istotnie regulamin zostal zmieniony. Wniosek (zamowienie) - nie.

    Tlumaczyc, jesli nie masz ochoty, niczego nie musisz. Ale badz
    przy tym uprzejmy nie podtrzymywac watku, bo byc moze ktos inny
    nie ma ochoty czytac nadetych, niewiele (if any) wnoszacych postow...

    Pozdrawiam,

    Moi