    From: "Moi" <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Jaki jest status uslugi SDI?
    Date: Thu, 19 Sep 2002 13:52:49 +0000 (UTC)

    [ The following text is in the "ISO-8859-1" character set. ]

    [ Your display is set for the "ISO-8859-2" character set. ]

    [ Some characters may be displayed incorrectly. ]

    "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisal
    > Nie musze Ci niczego tlumaczyc. Nie mam tez na to ochoty. TPSA
    > zakonczyla pilotazowy okres SDI juz dawno - bylo o tym i tu. Archiwa
    > sobie poczytaj.

    Archiwa poczytalem. Niewiele rozjasniaja problem, procz faktu, ze
    istotnie regulamin zostal zmieniony. Wniosek (zamowienie) - nie.

    Tlumaczyc, jesli nie masz ochoty, niczego nie musisz. Ale badz
    przy tym uprzejmy nie podtrzymywac watku, bo byc moze ktos inny
    nie ma ochoty czytac nadetych, niewiele (if any) wnoszacych postow...

    Pozdrawiam,

    Moi