  • Data: 2010-05-12 20:34:59
    Temat: Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 May 2010 20:17:23 +0200, marfi napisał(a):

    > Ja widzę trzy pomiary w jasno określonych warunkach - na czym polega ich
    > "specjalność" i co niby ma wykazać?

    Kolega Radosław ubzdurał sobie, że podając "fałszywe" wyniki chciałem w ten
    sposób obrazić jego przegrzany CPU i stanął w obronie przyjaciela. Nie
    dostrzegł absurdu takiej personifikacji kawałka elekroniki. Pogubił się
    chłopak w tym wszystkim. Na siłę stara się trzymać fason zamiast przeprosić
    za swoje chamstwo nieuzasadnione. Co tu komentować?

    Dla Twojej informacji: sprawa poszła o to, że miernik z sondą w radiatorze
    pokazał jakieś wartości, które nie pasowały do ideologii Radosława.
    Oczywiste jest aby pomierzyć w ten sposób temperatury musiałem obudowę
    otworzyć. Fotkę nawet pokazałem jak to mierzę i czym. Nadmienię, że w ogóle
    nie chciałem niczego mierzyć - mówiłem o własnych obserwacjach bez
    podawania liczb i tylko sprowokowany PIERWSZYM LEPSZYM sposobem to
    pomierzyłem. Nie jestem w końcu żadnym testerem sprzętu co podkreślałem.
    Zresztą operowałem mało specjalistycznym terminem określającymi
    temperaturę: "letni".

    Później ktoś zupełnie inny poprosił mnie abym sobie program zainstalował
    odczytujący temperaturę bezpośrednio na rdzeniach procesora. Dał mi link do
    tego programu, zrobiłem to i podałem tamtej osobie wyniki z programu.
    Obudowa nie musiała już być otwarta, pomier odbył się bliżej źródła ciepła.
    Wyniki wyszły nieco odmienne z oczywistych względów choć bardzo zbieżne (8
    stopni różnicy i tylko dla 80-100% obciążenia).

    Radosław uznał mnie za kłamcę, manipulanta a także stwierdził iż jeszcze
    nie mam dowodu osobistego, czy jakoś tak :-D Teraz drwiąco określa mnie
    specjalistą.

    ADHD i trollostwo w czystej formie... chyba nie można tego inaczej
    postrzegać?