    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?
    Date: Wed, 12 May 2010 20:00:45 +0200
    <hs987f$j87$1@node1.news.atman.pl> <hs9is6$4t2$1@inews.gazeta.pl>
    <hs9nvo$ke8$1@node2.news.atman.pl> <hs9s5t$aij$1@inews.gazeta.pl>
    <hs9sgv$miq$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@4...net>
    <hsb589$rs3$3@node1.news.atman.pl>
    <ogrto52oixbf$.1s8r9773ysaum.dlg@40tude.net>
    <hsbd22$t57$1@node1.news.atman.pl>
    <h...@4...net>
    <hsbuo1$l4$1@node1.news.atman.pl>
    <14rq918bgw6k0$.1ouwkaausrj9r$.dlg@40tude.net>
    <hsdnco$4hc$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net> <hse4rs$1ju$1@news.onet.pl>
    <1a63rsphexhgr$.1tfz97u9vp378$.dlg@40tude.net>
    <hseeq4$ced$1@node1.news.atman.pl>

    Dnia Wed, 12 May 2010 16:53:46 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Skoro mnie przywołałeś to jestem. W tym wątku napisałeś:
    > "12 cm wiatrak zaczął leniwie się obracać nie wydając
    > przy tym żadnego szmeru. Temperatura 37 stopni. Pasuje teraz?"
    > Na zrzucie temperatury są powyżej czterdziestu stopni.
    > Wniosek z wymiany zdań = jesteś zwykłym kłamliwym szczylem.
    > I faktycznie trollujesz.

    Nie doczytałeś. Drugi pomiar w innych warunkach się odbył, tzn. przy
    zamkniętej obudowie i nie miernikiem na radiatorze lecz programem jaki mi
    zalecono użyć. Doskonale o tych róznicach w sposobie dokonywania pomiarów
    wiedziałeś. Dostałeś zdjęcie na którym trzymam miernik w dłoni a sonda jest
    w radiatorze. Kolega latet po naszej dyskusji poprosił mnie o dokonanie
    pomiaru w inny sposób, co też uczyniłem i otrzymałem odmienne wyniki, choć
    bardzo zbliżone.

    Być może nie obejmujesz tego swoją inteligencją więc opiszę pobieżnie
    różnice pomiarowe. Temperatura spoczynkowa wyszła zgodna jak przy otwartej
    i na radiatorze: 29 stopni (miernik zawyżył o 2 więc było tam 27 stopni,
    więc na CPU pewnie 29). Jednakże podczas obciążenia nieznacznie wyższa niż
    poprzednio na radiatorze: czyli podane wcześniej 37 na radiatorze odpowiada
    45 w tym programie.

    Jeśli chce Ci się używać szarych komórek i nie masz zapędów trollowych
    (choć już wiem, że je masz - patrz niżej) to zauważysz, że obie wersje są
    inne lecz jednocześnie PRAWDZIWE. Z mojej strony nie było żadnych
    złośliwości bo niby w jakim celu. Nie jestem w konflikcie ani płomiennej
    miłości z CPU w moim komputerze więc nie mam powodów do koloryzowania.

    Co do algorytmu trollowania Twojego to rozwój sytuacji wyglądał tak:
    WYRAŹNIE napisałem, że temperaturę określałem na zasadzie "jest letni".
    Tobie to nie starczyło więc "poprosiłeś" (jeśli nieco niegrzeczną odzywkę
    tak nazwiemy) o liczby. Zdobyłem te liczby w sposób taki jak potrafiłem
    najlepiej - uznałeś, że robię z Ciebie głupka. Pokazałem Ci na zdjęciu
    m.in. sposób pomiaru abyś sam zobaczył metodę i wskazania i nie robił ze
    mnie jakiegoś trolla. Gdy zastosowałem zupełnie inną metodę pomiarową w
    wyniku dyskusji z kimś innym, która wykazała zbliżone wartości wpieprzyłeś
    się w wątek z obelgami. Wybacz, ale Twoje postępowanie jest zbieżne z
    objawami niezaleczonego ADHD.

    Nie mam zamiaru wdawać się w pyskówki z Tobą bo widzę w wątku jaki
    prowadzisz z MC, że uwielbiasz infantylno impertynenckie klimaty. Nie
    dorównam Ci chamstwem więc spróbuj poszukać sobie kogoś ze swojego
    towarzystwa o podobnych preferencjach.

    EOT