  • Data: 2010-05-12 14:40:46
    Temat: Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 May 2010 16:22:35 +0200, Giecze napisał(a):

    > Przy SSD wielką zaletą jest (tak piszą, sam nie sprawdzałem)
    > "responsywność systemu". Mnie kusi SSD na system i programy ale przy
    > szybkości rozwoju tych dysków jeszcze chyba chwile poczekam. Uporanie
    > się z hałasem też jakby prostsze (ale tu trzeba się zupełnie pozbyć
    > magazynu HDD, ewentualnie pomyśleć o jednym cichym/wolnym/eko HDD).

    Troszke OT. Pisałem już w tym wątku: mam 2 HD w systemie, które kompletnie
    bezgłośnie pracują. Może gdy przyłożę ucho do obudowy to coś usłyszę. Bajer
    polega na odpowiednim ich umocowaniu oraz kupieniu dysków (wcale nie Eko),
    które mają kontrolę akustyczną. Jeśli zależy Ci na cichym sprzęcie to od
    samego początku musisz pomyśleć o każdym podzespole komputera. Odpowiedznia
    obudowa (z np. izolatorami akustycznymi dla dysków HD i dużymi
    niskoobrotowymi wentylatorami) itd.