  • 11. Data: 2011-06-10 22:22:44
    Temat: Re: Jaki internet do laptopa bez abonamentu
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-10 23:47, Waldek Godel pisze:
> [...]
    offercode=DSLPP530&id=1183

    > Fajne pytanie, szkoda, że zupełnie nie na temat.
    > "przy tej cenie za transfer kilka godzin odtwarzania muzy z youtuba
    > na imprezce bedzie kosztowalo kilkaset PLN."

    Nie płaszczycuj rzeczywistości. Pytanie było proste:
    A w jakim to kraju prepaidowe 100 MB kosztuje złotówkę?

  • 12. Data: 2011-06-10 22:42:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 00:22:44 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Nie płaszczycuj rzeczywistości. Pytanie było proste:
    > A w jakim to kraju prepaidowe 100 MB kosztuje złotówkę?

    Podałem przykład. Fakt, że w tłumie innych setek, ale ograniczeń nie było,
    a pytanie na początku wątku mówiło wyraźnie, że nie o samotne chodzi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 13. Data: 2011-06-11 07:44:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ToMasz napisa?(a):

    > sprzedaż: 110zł jako przelew sms (ok 75zł)

    Gdzie tyle daja? IMO mozna liczyc 3:1 ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 14. Data: 2011-06-11 09:04:47
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    furi wrote:
    > przy tej cenie za transfer kilka godzin odtwarzania muzy z
    > youtuba na imprezce [...]

    Ja jestem jakis dziwny, ale puszczanie _muzyki_ z serwisu _filmowego_
    ciagle nie rozumiem. Od puszczania muzyki to raczej jakas wrzuta, albo
    cos, ale puszczanie teledysków, któych nikt nie oglada zeby uslyszec
    muzyke o podwyzszonym stopniu kompresji to na prawde dziwne... O
    transferze nie wspomne, ale to na znaczenie raczej przy komórkach, niz
    laczach stacjonarnych.

    Jakub

  • 15. Data: 2011-06-11 13:04:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Jun 2011 09:04:47 +0000 (UTC), Jakub Danecki wrote:
    > Ja jestem jakis dziwny, ale puszczanie _muzyki_ z serwisu _filmowego_
    >ciagle nie rozumiem. Od puszczania muzyki to raczej jakas wrzuta, albo

    Ale to karalne. A oficjalne na YT nie :-)

    >cos, ale puszczanie teledysków, któych nikt nie oglada zeby uslyszec
    >muzyke o podwyzszonym stopniu kompresji to na prawde dziwne... O

    Imprezowicze nie uslysza roznicy :-)

    >transferze nie wspomne, ale to na znaczenie raczej przy komórkach, niz
    >laczach stacjonarnych.

    Jak operatorzy tacy glupi ze nie daja limitow, to co cie transfer
    obchodzi :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-06-11 15:35:28
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-11 00:42, Waldek Godel pisze:

    > Podałem przykład. Fakt, że w tłumie innych setek, ale ograniczeń nie było,
    > a pytanie na początku wątku mówiło wyraźnie, że nie o samotne chodzi.

    Waldek: nie znam w Europie oferty tego typu, a interesuję się tym i ze
    względów zawodowych i osobistych. A oferty za kilkadziesiąt euro/funtów
    owszem istnieją. Tyle, że kiedy jadę tylko ze smartfonem, na przykład na
    tydzien, jest to mało opłacalne.
    Natomiast oferty laptopowe, czyli raczej wyrażane w gigabajtach, jak
    najbardziej są. Ta Twoja jest jedną z mniej opłacalnych :-P

  • 17. Data: 2011-06-11 15:42:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 17:35:28 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

> [...]
    > względów zawodowych i osobistych. A oferty za kilkadziesiąt euro/funtów
    > owszem istnieją. Tyle, że kiedy jadę tylko ze smartfonem, na przykład na

    Jak dla mnie, to kupowanie pakietów tubylczych w okolicach 100 MB mija się
    z celem, nawet do telefonu. Na chwilowy przelot to wciąż za dużo, na pobyt
    może być mało. Chcąc sprawdzić pocztę jadąc dokądś itp. celowałbym raczej w
    hotspoty niż bawił się z kupowaniem egzotycznych simów.
    Paczuszka 2 GB to akurat na 2 tygodnie normalnego używania laptopa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 18. Data: 2011-06-11 17:45:43
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    J.F. wrote:
    > Ale to karalne. A oficjalne na YT nie :-)

    Zaraz zaraz, co jest karalne?

    1. Puszczanie muzyki skądkolwiek jest legalne (dopiero wrzucanie
    materiałów multimedialnych, do których nie mamy prawa w celu ich
    dystrybucji jest zabronione - na YT i wrzucie tak samo).
    2. Nielegalne jest PUBLICZNE odtwarzanie. A jak ci się ZAIKS czepi, to
    nie podskoczysz. Nietstey nie jest oczywiste, jak duża impreza jest już
    publicznym odtworzeniem :)

    > Imprezowicze nie uslysza roznicy :-)

    Ale płacący rachunek za transfer już tak.

    > Jak operatorzy tacy glupi ze nie daja limitow, to co cie transfer
    > obchodzi :-)

    Dlatego napisałem. Poza tym limity były nawet w neo, ale ludzie
    narzekali :)

    Jakub

  • 19. Data: 2011-06-11 19:07:37
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Jakub Danecki napisał:

    > 2. Nielegalne jest PUBLICZNE odtwarzanie. A jak ci się ZAIKS czepi, to
    > nie podskoczysz. Nietstey nie jest oczywiste, jak duża impreza jest już
    > publicznym odtworzeniem :)

    Nuie jak duza, ale kto na niej jest. Jak masz 13 rodzenstwa i robisz
    impreze, to jest to dozwolony uzytek". Ale jak masz disko gdzie sa obcy
    to juz nie jest dozwolony uzytek i impreza staje sie publiczna.

  • 20. Data: 2011-06-17 20:19:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Jun 2011 17:45:43 +0000 (UTC), Jakub Danecki wrote:

> [...]
    >materiałów multimedialnych, do których nie mamy prawa w celu ich
    >dystrybucji jest zabronione - na YT i wrzucie tak samo).

    Ale dla wielu zrodel nie ma grania on-line, tylko trzeba najpierw
    sciagnac na lokalna pamiec - czyli wykonac kopie !

    >2. Nielegalne jest PUBLICZNE odtwarzanie. A jak ci się ZAIKS czepi, to
    >nie podskoczysz.

    Czy ZAIKS ma jakies prawa do zagranicznych utworow ? Nie chce mi sie
    wierzyc zeby z kazdym autorem zdolali podpisac stosowna umowe ..

    J.