    From: RD <r...@g...com1>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki familok do 30k ?
    Date: Wed, 08 Feb 2012 09:17:45 +0100

    W dniu 2012-02-06 08:34, Radarro pisze:
    > Po weekendzie spedzonym ze znanym portalem aukcyjnym i parkingiem pod marketem
    > :) wyniklo ze zaleznie co sie uda znalezc w lepszym
    > stanie/wyposazeniu/pieniadzach:
    > - albo pojde w opcje Partner/Berlingo 1,6/90.
    > - albo w strone X.Picasso z konca produkcji/Scenic/Zafira
    > Kazde ma jakies subiektywne wady i zalety. Przyszla kierowniczka musi sie
    > ostatecznie przejechac i wypowiedziec.
    >
    > - Logan odpadnie ze wzgledu na argumenty Jackare i slabe wnetrze.
    > - Kangoo po lifcie nam sie nie do konca podoba, moze sie to zmieni jeszcze :)
> [...]

    A może Mazda MPV ? "Nieco" większa niż Premacy, więc problem z
    gabarytem i przekonania, ale... tylko popatrz ;)

    http://otomoto.pl/index.php?sect=search&sub=car&page
    =1&qid=2287621488&order_by=i

    A jak znajdziesz z fajnym silnikiem, to..

    Chociaż nie jestem związany z Mazdą, spróbuj na forum mazdaspeed
    poszukać informacji o MPV. Proponuję też rozpocząć poszukiwanie zakupu
    Mazdy od ofert z właśnie MazdaSpeed.

    Za minus i plus - duże, jak na auto prowadzone przez kobietę,
    niemniej, chętnie wsadziłbym do takiego auta swoją żonę - czułbym się o
    nią bezpieczniej. Na trasy rodzinne na pewno się sprawdzi - dodatki typu
    tempomat, dwustrefowa klimatyzacja, schowki... wygodne fotele.

    Sam zastanawiam się nad zmianą obecnego auta na coś innego, zerkam też
    na Mazdę MPV od jakiegoś czasu (o na przykład pierwsza z brzegu, nie
    moja): http://allegro.pl/show_item.php?item=2090691292

    Pozdr,
    Rafał