  • 11. Data: 2012-03-10 00:51:53
    Temat: Re: Jaki fajny telefon dla kobiety
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 01:46:00 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    naskrobał przy słoiku:
    Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>

    > W powyższym cytatcie stoi jak wół "dotyk lub nie...".
    > Gdzie ty wyczytałeś "bezdotyk", fundamentalisto?

    > No jest oryginalny i niepowtarzalny, a nie żadna podróba ajfona jak
    > Szajsungi.

    a w czym on jest oryginalny?

    > Petentka wcale nie przedstawiła takiego wymagania, kłamco i
    fałszerzu
    > historii.
    > A dla milionów zadowolnych nabywców ajpodów i ajfonów używanie
    dodatkowego
    > oprogramowania nie przysparza takich wielkich trudności jak tobie.

    z grzecznosci nie wymienilem masy innych wad WP7, ktorej pozbawione
    sa nawet bezsystemowe telefony ( zaczne od baku BT i przesylu danych
    a reszte niech zainteresowana osoba sobie doczyta)

    ale co nie sprzedasz kolejnej lumii? - tu cie boli?

    --
    AL

  • 12. Data: 2012-03-10 01:10:11
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote:
> [...]

    W dizajnie. Kobietom się podoba. Tobie nie musi. Nie dla ciebie Ada będzie
    telefon kupować.

    > z grzecznosci nie wymienilem masy innych wad WP7,

    Petentka nie pytała o twoją opinię na temat WP7 ani jakiejkolwiek innej
    konkurencji dla twojego skrzywiającego umysł androida. Jej takie pierduty
    zupełnie nie interesują.
    Kobita pytała o fajny telefon dla kobiety. Nie o telefon dla ciebie.

    > ale co nie sprzedasz kolejnej lumii? - tu cie boli?

    Ja telefonów nie sprzedaję, oszołomie.
    A boli mnie, że w sprzedaży detalicznej pracują zazwyczaj właśnie tacy
    średnio inteligentni psychopaci jak ty, którzy nie słuchają w ogóle potrzeb
    klienta i wciskają mu jakiś bubel wedle własnych zboczonych upodobań.
    Pacjentka przyjdzie po białego ajfona, a wyjdzie z czarnym androidem, bo jej
    taki kretyn wcisnął naopowiadawszy bzdur.

  • 13. Data: 2012-03-10 01:15:47
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 02:10:11 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
> [...]

    > Pacjentka przyjdzie po białego ajfona, a wyjdzie z czarnym
    androidem, bo jej
    > taki kretyn wcisnął naopowiadawszy bzdur.

    o twoim urojeniu swiadcza twoje wypowiedzi.
    nigdzie nawet nie wspomnialem o anroidzie (zyczenie autora watku)
    pragne jednak ostrzec go przed bublem z WP7 - bo dobrze mu zycze.

    --
    AL

  • 14. Data: 2012-03-10 01:30:24
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

> [...]
    > Polecicie

    > o twoim urojeniu swiadcza twoje wypowiedzi.
    > nigdzie nawet nie wspomnialem o anroidzie (zyczenie autora watku)

    Twoja odpowiedź nie miała żadnego związku z pytaniem autorki wątku, które
    próbowałeś sfałszować i udzielić odpowiedzi na inny temat, więc już teraz
    nie kręć bo i tak nie odkręcisz, kłamco i fałszerzu historii.

    > pragne jednak ostrzec go przed bublem z WP7 - bo dobrze mu zycze.

    Gdybyś jej dobrze życzył, to odpowiedziałbyś na jej pytanie, a nie snuł
    jakieś religijne wynurzenia na luźno związany temat.
    Przykre, że w tym amoku w jakim na mnie się rzucasz obsrywasz też
    przypadkowych przechodniów.

  • 15. Data: 2012-03-11 21:19:36
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-08 17:37, Skrypëk wrote:

    > Lumia 710 w kolorze Black/Fuchsia.

    Ta Lumia faktycznie moze byc niezlym wyborem. Interfejs poki co mozna
    uznac za oryginalny, jest tez elegancki i przejrzysty. Ma wszystkie
    podstawowe ficzery, cena tez niezla (najtansza aukcja):
    http://allegro.pl/lumia-710-wys-dhl-nokiapoland-gw-2
    4m-g-ce-megi161-i2195004716.html
    Przed zakupem przejrzalbym jednak recenzje czy Nokia nie skopala czegos
    np czasu pracy na baterii czy czegokolwiek innego.
    Co wiecej, statystyki pokazuja ze przecietny uzytkownik smartfona jest
    bardzo zadowolony z WP:
    http://simblog.pl/uzytkownicy-windows-phone-najbardz
    iej-zadowoleni-ze-swoich-telefonow
    (choc oczywiscie statystykami mozna niezle manipulowac jak to pokazuja
    koledzy Stefana).

  • 16. Data: 2012-03-11 22:05:11
    Od: atm <...@v...pl>

    Calkiem niezle wypada w tescie (jak na telefon z nizszej polki):
    http://telepolis.pl/artykuly.php?id=479&str=7

  • 17. Data: 2012-03-11 22:17:27
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > Przed zakupem przejrzalbym jednak recenzje czy Nokia nie skopala
    > czegos np czasu pracy na baterii czy czegokolwiek innego.

    Skopała w Lumii 800, ale jest to stopniowo poprawiane w kolejnych
    aktualizacjach fimrware'u. Jak już na grupie podawano, w ciągu najbliższych
    dwóch tygodni powinna zapukać aktualizacja zwiększająca czas życia baterii
    trzykrotnie.
    Lumia 710 działa jak większość smartfonów.

> [...]
    iej-zadowoleni-ze-swoich-telefonow
    > (choc oczywiscie statystykami mozna niezle manipulowac jak to pokazuja

    Nie ma potrzeby manipulować, gdy na rynku jest pełno powolnych i brzydzkich
    tanich telefonów z androidem. Stare BB jest niezbyt atrakcyjne, Symbian,
    bada,s iOS i android (i pewnie też nowe macane BB) się niewiele różnią, a
    tylko WP odstaje od konkurencji.

  • 18. Data: 2012-03-11 23:09:13
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > Calkiem niezle wypada w tescie (jak na telefon z nizszej polki):
    > http://telepolis.pl/artykuly.php?id=479&str=7

    Tylko że jak zwykle na polskich portalach przekłamania. Ekran w 710 nie ma
    gorilla glass tylko zwykły plastik, na którym pięknie odciskają się tłuste
    babskie paluchy podczas gry we Flowerz. No i niestety tylko TFT a nie
    AMOLED, więc kolory nie są tak śliczne jak w 800. Ale za to dali te
    polaryzatory ClearBlack, dzięki czemu jest czytelny w świetle dziennym.

  • 19. Data: 2012-03-12 00:34:50
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-11 23:17, Skrypëk pisze:

> [...]
    > atrakcyjne, Symbian, bada,s iOS i android (i pewnie też nowe macane BB)
    > się niewiele różnią, a tylko WP odstaje od konkurencji.

    chyba w twoich mokrych snach :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)