  • 1. Data: 2012-03-05 22:04:29
    Temat: Play w SK słabawo jakoś, dlaczego?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    No właśnie, trafił się wyjazd i ze zdziwieniem odkryłem, że osoby do
    mnie dzwoniące (play, t-mobile) czasami są, a czasami (częściej) nie są
    identyfikowalne przez mój telefon (widzę jako nieznany). Dotyczyło to
    osób dzwoniących też z Słowacji, jak było z innymi nie wiem - nikt jakoś
    nie dzwonił. Zastanawia mnie dlaczego jest tak niedbale - niepowtarzalnie?
    Inna ciekawostka to pytanie o kod ussd czy jakiś taki (nie pamiętam
    dokładnie) przy wybieraniu. W DE niczego takiego nie było, Czesi też
    jakoś sobie poradzili, podobnie Hiszpanie i tak dalej. Coś wiadomo na
    temat Słowackich przekierowań? Następnym razem przyglądnę się temu
    dokładniej, tym razem nie miałem .... sił?... ;)

    __
    Irek.N.