  • 1. Data: 2012-03-05 15:24:34
    Temat: Nowa oferta Heyah
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Już się nawet nikomu nie chce komentować tego badziewia? ;)

    http://telepolis.pl/news.php?id=24408&limit=1000

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2012-03-05 15:45:26
    Temat: Re: Nowa oferta Heyah
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    > Już się nawet nikomu nie chce komentować tego badziewia? ;)
    > http://telepolis.pl/news.php?id=24408&limit=1000

    Mnie zastanawia czym się różni karta SIM netto od karty SIM... brutto?

    "Heyah w 2012 roku chce pozyskać netto ponad milion aktywnych kart SIM"

    ;)

    --
    M.

  • 3. Data: 2012-03-05 16:59:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-05 16:45, Maciek pisze:
    > wiadomości news:jj2lrh$eba$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Mnie zastanawia czym się różni karta SIM netto od karty SIM... brutto?
    >
    > "Heyah w 2012 roku chce pozyskać netto ponad milion aktywnych kart SIM"

    Netto=nowe_karty-karty_odeszłe.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2012-03-05 17:08:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Netto=nowe_karty-karty_odeszłe.

    Co przy rocznej - od ostatniej operacji - wazności konta uprascza jedną
    stronę równania ;-)

    Plusem dodatnim mają być pakiety danych.

  • 5. Data: 2012-03-05 17:52:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości

    >Co przy rocznej - od ostatniej operacji - wazności konta uprascza
    >jedną
    >stronę równania ;-)

    Ale jak klienci odejda z numerem, to tego nie da sie ukryc.

    J.

  • 6. Data: 2012-03-05 18:38:52
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał
    > Ale jak klienci odejda z numerem, to tego nie da sie ukryc.

    Oj tam, oj tam... ;)
    --
    M.

  • 7. Data: 2012-03-05 19:15:58
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Już się nawet nikomu nie chce komentować tego badziewia? ;)

    Żenada. Jak to ktoś już w dyskusji w telepolis napisał "po co komu
    telefon w telefonie?".

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2012-03-05 21:21:08
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 05 Mar 2012 16:24:34 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Już się nawet nikomu nie chce komentować tego badziewia? ;)
    >
    >http://telepolis.pl/news.php?id=24408&limit=1000

    Co tu komentować, marketingowy bełkot, podgrzewanie atmosfery, gadanie
    o rewolucji, a wyszło jak zwykle:)
    Cennik się nie zmienił czyli do play dalej 0,80gr/min więc nie
    skorzystam.
    Co do samej aplikacji też bo mało młodych ludzi ma smartfona, po
    drugie żeby z tego skorzystać trzeba wykupić pakiet odnawialny co
    30dni za 15 albo 25pln (600albo1,2mb),po trzecie to korzystając z tej
    aplikacji podejrzewam że bateria dnia nie wytrzyma:)
    Tak jak z wprowadzeniem T, wielki huk, i nic z tego nie wyszło. Za
    rebranding trzeba płacić niestety.
    Szkoda bo to wejście heyah zrobiło rewolucje na rynku gsm. Kto pamięta
    ten wie . Wprowadzono sekundowe naliczanie co było na tamte czasy
    przełomowe. Teraz to dno i 5 metrów mułu.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-03-06 20:59:49
    Od: Docent <j...@t...pl>

    Maciek brought next idea :
    > Oj tam, oj tam... ;)

    Nie pisz "oj tam oj tam" bo umierają jednorożce ;)