    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki dysk do notebooka?
    Date: Sat, 11 Sep 2010 08:39:46 -0500

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
    news:slrni8m9s2.5n4.joshua@tau.ceti.pl...

    > Swego czasu (lata 90te) spośród ok. 30 kupowanych z różnych okazji
    > Caviarów
    > padło wcześniej czy później 20, wtedy zacząłem ich unikać. Ostatnio chyba
    > się poprawili, choć generalnie na WD rzadko się natykam.

    Nie sądzisz że to trochę nierozsądne porównywać technologię
    komputerową sprzed 20 lat z tą współczesną? Nawet śmieszne...

    > Co do seagate'ów, to mam dosyć uzasadnione uprzedzenia ;)
    > Każdy z kupionych albo się grzał jak patelnia, albo był głośny jak
    > betoniarka, albo po prostu zdychał lub zachowywał się na tyle podejrzanie
    > (stuki, nagłe restarty dysku) że strach było go dalej używać. W serwerach
    > padły mi dwa dyski - oba seagate'y...

    Wszystkie kupowałeś nowe, u dystrybutora a nie na giełdzie
    z podejrzanego źródła? Bo ja sam byłem świadkiem jak gostkowi
    na giełdzie komputerowej w Krakowie załamała się noga od
    składanego stolika i cała kolekcja dysków twardych jaką miał
    na stoliku wylądowała twardo na betonie... Co zrobił? Pozbierał
    je ładnie, poukładał i sprzedawał dalej. Nie zdziwiłbym się gdyby
    któryś z tych dysków zaczął stukać czy się restartować po upadku
    na beton z wysokości ponad metra.

    > Od kiedy kupuję do komputerów tylko samsungi - z kilkudziesięciu
    > kupionych padł cały jeden...

    A kiedy Samsung w ogóle wszedł w produkcję dysków?
    To chyba dosyć świeża sprawa... Kupili może jakaś firmę
    (niesławne Fujitsu?) czy zaczęli od zera swoje projekty?