  • Data: 2010-09-11 06:53:55
    Temat: Re: Jaki dysk do notebooka?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 22:54:46 +0200, Piotr M napisał(a):
    > Najlepsze do czytania są takie legendy :) Ale jak kto woli..

    Swego czasu (lata 90te) spośród ok. 30 kupowanych z różnych okazji Caviarów
    padło wcześniej czy później 20, wtedy zacząłem ich unikać. Ostatnio chyba
    się poprawili, choć generalnie na WD rzadko się natykam.

    Co do seagate'ów, to mam dosyć uzasadnione uprzedzenia ;)
    Każdy z kupionych albo się grzał jak patelnia, albo był głośny jak
    betoniarka, albo po prostu zdychał lub zachowywał się na tyle podejrzanie
    (stuki, nagłe restarty dysku) że strach było go dalej używać. W serwerach
    padły mi dwa dyski - oba seagate'y...

    Od kiedy kupuję do komputerów tylko samsungi - z kilkudziesięciu kupionych
    padł cały jeden...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944