  • Data: 2010-09-11 20:50:50
    Temat: Re: Jaki dysk do notebooka?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 11 Sep 2010 08:39:46 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Nie sądzisz że to trochę nierozsądne porównywać technologię
    > komputerową sprzed 20 lat z tą współczesną? Nawet śmieszne...

    Toteż piszę, że to było - i wtedy się nie kupowało caviarów ;)
    Teraz nie miałem specjalnego oporu kupując jakiegoś WD...

    > Wszystkie kupowałeś nowe, u dystrybutora a nie na giełdzie
    > z podejrzanego źródła?

    Wszystkie kupowane w normalnych sklepach, kilka firmowo w notebookach
    (wszystkie padły albo już zachowują się dziwnie), inne firmowo w serwerach
    (nówki sztuki)...

    > Bo ja sam byłem świadkiem jak gostkowi na giełdzie komputerowej w Krakowie

    Takie historyjki zdarzają się nie tylko gostkom na giełdzie komputerowej,
    ale też sprzedawcom w renomowanych sklepach, magazynierom w niemałych
    firmach, Chińczykom którzy te dyski składają...

    > A kiedy Samsung w ogóle wszedł w produkcję dysków?

    Nie tak dawno, ale parę lat temu ich dyski były bezkonkurencyjne jeśli
    chodzi m.in. o poziom głośności... i właśnie niezawodność (w swoim sektorze,
    rzecz jasna).

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944