  • 11. Data: 2012-08-09 22:18:22
    Temat: Re: Jaki dysk do TV??
    Od: Hikikomori Mint <h...@a...pl>

    On 09.08.2012 19:46, Pawe? M. wrote:
    > U?ytkownik "Hikikomori Mint" <h...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ale co mi daje ten sieciowy ???

    wygode?

    no chyba, ze bedziesz w kolko ogladal te filmy co raz wgrasz

    ;)

    --
    Tak bankrutują firmy, które budowały na Euro 2012
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id

  • 12. Data: 2012-08-11 09:32:21
    Od: "Paweł M." <pawełm..NOSPAM@gazeta.pl>

    A wiec tak, bo nie wiem czy dobrze rozumiem.
    Kupuje tego live booka, podlaczam kablem ethernet do routera i komputer i tv
    go wykrywa tak ??
    Rozumie to tak ze mam widoczny dysk ten live booka w komputerze, wgrywam tam
    co chce i pozniej to sie wyswietla w tv tak ??

  • 13. Data: 2012-08-11 10:46:31
    Od: Hikikomori Mint <h...@a...pl>

    On 11.08.2012 09:32, Pawe? M. wrote:
> [...]
    > Rozumie to tak ze mam widoczny dysk ten live booka w komputerze, wgrywam tam
    > co chce i pozniej to sie wyswietla w tv tak ??

    a to ja nie wiem, pisalem o Zyxlu :) Ale w skrocie tak, wgrywasz co
    chcesz, wlaczasz serwer mediow (DLNA) i urzadzenia to obslugujace, np.
    PS3, TV - widza te pliki. Komputery widza zasoby sieciowe.

  • 14. Data: 2012-08-11 16:25:56
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-08-11 10:46, Hikikomori Mint pisze:

    > a to ja nie wiem, pisalem o Zyxlu :) Ale w skrocie tak, wgrywasz co
    > chcesz, wlaczasz serwer mediow (DLNA) i urzadzenia to obslugujace, np.
    > PS3, TV - widza te pliki. Komputery widza zasoby sieciowe.

    Jak wygląda odtwarzanie materiału 1080p z DTS ? płynnie ? :-)

  • 15. Data: 2012-08-11 17:05:58
    Od: Hikikomori Mint <h...@a...pl>

    On 11.08.2012 16:25, boxfish wrote:

    > Jak wygląda odtwarzanie materiału 1080p z DTS ? płynnie ? :-)

    Nie wiem, takie materialy mam na BD i odtwarzam z odtwarzacza.
    Ale 1080p z kamerki co mam odtwarza sie plynnie.

  • 16. Data: 2012-08-12 22:13:40
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-09 14:54, Hikikomori Mint pisze:

    > Zyxel NSA310 + HDD 3,5" o pojemnosci co sobie wymarzysz (np. WD Red 1TB).
    >
    > Calosc 275+400 pln brutto
    >
    > Podlaczasz pod LAN, tv do LANu, NAS do LANu, i masz.

    Ja w domu poszedłem troszkę inaczej choć podobnie, materiał video np.
    film.MKV idzie z dysku USB na laptopa z którego po WiFi do routera skąd
    kablem do napędu BD i ten już puszcza wszystko ładnie na TV. Jak by się
    ktoś pytał to 1080p idzie płynnie i nic się nie zacina chyba że coś na
    szybko ściągam albo wysyłam i upload idzie pełnym łączem :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 17. Data: 2012-08-13 07:32:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-11 16:25, boxfish pisze:

    > Jak wygląda odtwarzanie materiału 1080p z DTS ? płynnie ? :-)

    z telefonu znakomicie, ale bez DTS ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux