  • Data: 2009-09-10 17:25:25
    Temat: Re: Jaki dysk SATA 1,5 TB kupić?
    Od: Piotr <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    CUT_INZ pisze:

    > Och nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz.
    >
    > Filmy pobierasz z netu? - Spakowane rarem? To oświecę cię, że 95% tych
    > filmów jest spakowanych z minimalną kompresją (bądź bez) i w takim
    > wypadku przy rozpakowywaniu takiego archiwum to właśnie szybkość dysku
    > ma znaczenie.
    Yup. Zwłaszcza po pociągnięciu filmu z torrentów są one ładnie ułożone
    bajt po bajcie na dysku i porównanie odczytu burst pięknie obrazuje
    wydajność w takim zastosowaniu.

    > Grasz w gry? - a myślisz, że z czego gra jest ładowana do ramu? Z czego
    > ładowane są savy? Tu również prędkość dysku pokaże różnicę.
    http://images.anandtech.com/graphs/raptor%20in%20rai
    d0_06220420657/2584.png
    No carramba, iście diabelska różnica.

    > Instalujesz gry/programy z ISO? - dorób sobie sam....
    I robię to bazylion razy dziennie.

    Chwalenie się wynikiem burst jest tak sensowne, jak ilością 3Dmarków.
    Fajne w gimnazjum, później się z tego wyrasta.
    Jak widać na Twoim przykładzie, nie wszystkich to dotyczy.