  • Data: 2011-07-19 07:04:28
    Temat: Re: Jaki dotykowy dla dziewczyniki?
    Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-19 08:48, Kamila pisze:
    > Witam! Koleżaniki i koledzy mają.... :) Jaki na ten czas (niekoniecznie
    > najnowszy model, bez gps) można kupić niedrogo tel dotykowy dla dziecka
    > 11 lat? Możliwość gierek, mp3, video, może wifi? Pozdrowionka

    Moja kuzynka jakies pol roku temu kupila dla swojego 10 latka
    HTC Desire Z. Wydala na niego dosc sporo, ale dzieciak dzieki temu
    chlonie wiedze o uzytkowaniu tego telefonu i androida jak bibula.
    Powymienial sie jakimis aplikacjami w szkole i telefonem spial w domu
    komputery z telewizorem w jedna siec i zarzadza nimi z tego telefonu.
    Zrobil z tego telefonu takze router i to podobo calkiem niezly.
    Generalnie na tego typu rozwijajace gadzety warto chyba wydac nawet
    troszke wiecej dla dziecka.