  • Data: 2011-07-19 15:44:18
    Temat: Re: Jaki dotykowy dla dziewczyniki?
    Od: "!sp" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    news:bc9gf8-0s6.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...
    > młodzież teraz wcześniej dojrzewa, będziesz mieć swoje dzieci to inaczej
    > zaczniesz gadać...

    Mam.. W gimnazjum nie byłem, stary jestem :-)
    W podstawówce dzieci używały staroci, jakie mi zostawały po kolejnych
    umowach abonamentowych.
    Do kontaktów po lekcjach z rówieśnikami i rodzicami wystarczające.
    Szkoła wprowadziła zakaz używania komórek na lekcjach, co uważam za słuszne.
    Najmłodszy syn kończy gimnazjum, opanował pisanie programów w Java na swoje
    komórki, bardzo chciał smartfona z androidem, to po wielu prośbach mu
    kupiłem Xperia X8. Już zna wady smartfona i jednak czasami korzysta ze
    zdezelowanego K800.
    Mialewm mu kupić ajfona? Po co? Mimo, ze byłoby mnie stać, nie uznałem za
    celowe.