eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile) › Re: Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
  • Data: 2011-06-05 21:31:57
    Temat: Re: Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-28 18:22, Pan Piskorz pisze:

    > Od prawie pół roku mam ZTE Blade - polecam,
    > ok. 500 zł, to nadal nie ma raczej konkurenta,
    > telefon jest kompletny, nie ma jakichś istotnych wad,
    > jakości wykonania też trudno coś zarzucić,
    >
    > sprzedawany jest pod kilkoma nazwami (u nas ZTE Blade i Orange San
    > Francisco), wśród nich również Dell

    Kolego,
    przekonales.
    Nie moge patrzec juz na windows mobile 6.1 w moim touch hd.
    Uzywanego touch hd sprzedam za jakies 400zl.
    Wlasnie kupilem praktycznie nowego za 450zl. Z 20 miesiecy gwarancji ZTE
    Blade na allegro i ciesze sie jak dzieciak na nowa zabawke.

    Moja zona ma low endowy SE X8 i android zjada ta microsoftowa kupe na 1
    zakrecie :)

    Dzieki za ta rade.

    Moj znajomy, zyjacy w UK na swieta BN pokazywal mi w PL ten telefon, ale
    jakos o nim zapomnialem :)

    Napisze swoja recenzje jak dostane cudenko w swoje rece :)

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko