  • Data: 2011-06-18 16:52:46
    Temat: Re: Dzien trzeci z ZTE Blade
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o> szukaj wiadomości tego autora

    Z szybkosci dzialania 2.2 jestem zadowolony obecnie. NIe bede kombinowal
    z 2.3
    Mozna zegar procka podkrecic do 700MHz i to podobno odczuwalna poprawe
    jakosci daje.

    Jestem z bladego nadal zadowolony.
    Wszystko po prostu (najczesciej) chodzi.
    Nie ma zmulen i klikania po kilka razy zeby cos zadzialalo.

    Ekran, pomimo tego ze LCD, a nie OLED, to moim zdaniem jest super.
    Zwlaszcza w tej klasie finansowej.

    Co mi dzis przeszkadza w bladym troche to ... czysty ekran.
    Szklo czysciutkie jest tepe i palce troche opornie chodza.
    Musze odebrac telefon kilka razy jak jestem spocony, to przestanie byc
    taki sterylny :)

    Ani na sekunde, nie zaluje przesiadki z Touch HD.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko