eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile) › Re: Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
    From: Shield <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
    Date: Sun, 29 May 2011 19:59:32 +0200

    On Sat, 28 May 2011 18:22:12 +0200, Pan Piskorz
    > Od prawie pół roku mam ZTE Blade - polecam,
    > ok. 500 zł, to nadal nie ma raczej konkurenta,
    > telefon jest kompletny, nie ma jakichś istotnych wad,
    > jakości wykonania też trudno coś zarzucić,

    A używałeś jakiegoś innego i masz porównanie? Bo faktycznie cena jest
    konkurencyjna, ale nie zdecydowałbym się. Codziennie używam SGS, ale
    bawiłem się Blade przez 2-3h, więc mam jakieś porównanie. Jakość
    wykonania sporo gorsza, ale najgorsza jest sprawność działania
    (strasznie muli, na wszystko trzeba czekać) oraz jakość wyświetlacza
    (widać, że jest bardzo "ekonomiczny").