eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile) › Re: Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
  • Data: 2011-05-29 11:18:39
    Temat: Re: Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz na mysli Optimus 2x?

    Tak.
    Jeszcze nie mialem w rekach, opinie ma dosc zacne, jest na niego CM w
    wersji testowej, podobno trzyma 2 dni na baterii (to wiecej niz np.
    Desire i Desire HD).

    Będę wdzięczny za opinię po "maniu w rękach". Wcześniej miałem chrapkę
    na dotykowca z qwerty, ale przeraża mnie grubość, masa i... koszt
    zakupu. Później zastanawiałem się nad zwykłym BB, ale ostatnio pytałem
    osobę, która posługiwała się BB i IP4, który z tych telefonów by
    odrzuciła, gdyby miała do wszystkich zastosowań obu telefonów używać
    tylko jednego - bez wahania pozbyłaby się BB. A więc na dzisiaj
    zastanawiam się nad - SGS II, LG P990, LG P970 oraz Motorolą Defy
    (oczywiście słabsza, ale rozsądna cenowo i nie za duża przy ekranie
    3,7"). Mam jeszcze jakies 2 miesiące na decyzję - zobaczymy, jak będą
    wyglądać ceny.