eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki dokladny i niedrogi filtr paliwa do dieslaRe: Jaki dokladny i niedrogi filtr paliwa do diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.n
    ask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com
    !border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!new
    shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki dokladny i niedrogi filtr paliwa do diesla
    Date: Sat, 23 Jan 2010 22:40:08 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <hjfr10$978$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hjer5r$6fa$1@news.task.gda.pl> <hjf1b8$n01$1@news.onet.pl>
    <hjf2u5$qim$1@news.task.gda.pl> <1u0dw4m8zmznu$.dlg@lepper.institute.com>
    <hjfhtj$a8i$1@news.task.gda.pl> <hjfpe3$pg3$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cdt9.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1264283489 9448 83.30.169.9 (23 Jan 2010 21:51:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Jan 2010 21:51:29 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hjfpe3$pg3$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    X-Original-Bytes: 2644
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2249408
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    news:hjfpe3$pg3$1@news.onet.pl...
    >

    > Nie znamy niczego taniego, przezroczystego, do diesla i jednocześnie
    > dobrego. Widzę że wszystko wiesz lepiej. Powiem Ci tylko że wymiane filtra
    > paliwa co 10 tys km zaleca mało co który producent a problemy z gasnięciem
    > auta, zaciśnięta gruszką (pompka ręczną paiwa ) miałem od 3 lat i tylko w
    > okresie zimowym. Po czyszczeniu siatki jak narazie idelanie. Także montuj
    > se co chesz jak w trasie i jak piszesz z rodziną zamiast rozwiązać sprawe
    > raz a dobrze.

    Ja do tej pory wymieniałem filtry paliwa co 45-50 tysięcy, i to tylko
    dlatego, że producent przewidywał te wymianę własnie wtedy, nigdy nie z
    powodu zatkania. Być może rzeczywiście na którejś ze stacji trafiła się
    wyjątkowa berbelucha, ale to tym bardizej wskazuje na koniecznść
    przeczyszczenia całego układu, w szczególności baku. Nic nie stoi na
    przeszkodzie, zeby po zdjęciu tylnego siedzenia wlać do prawie pustego baku
    trochę paliwa i przepłukać, a potem ściągnąć "ręcznie", wyjąć smoka,
    przepłukać itd. A w celu ochrony filtra paliwa - zamiast montować drugi
    mniejszy przed nim, wolałbym zamontować większy zamiast. Jeżeli problem nie
    zniknie, to definitywnie trzeba szukać rozwiązania wcześniej, bo tak nadal
    będzie to wyłącznie leczenie objawowe.

    --
    Yogi(n)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: