  • 31. Data: 2012-05-31 23:33:45
    Temat: Re: Jaki dobry pendrive kupić?
    Od: ec404 <e...@g...pl>

    > Wiem, że to mała rzecz i pewnie nie warta
    > długiego zastanawiania się przy wyborze,
    > jednak nie chcę kupić "badziewia".

    od pół roku posiadam Patriot SuperSonic Magnum 64 GB.
    Są na nim bazy (mailboxy) MS Outlook, wirtualki.
    Zaszfrowany nie traci dużo na wydajności.
    Cena - kupiłem za ok 600-700 zł
    Rozmiar - żałuję że nie kupiłem 128 GB.
    USB 3.0 - dopiero mój nowy komp będzie miał 3.0
    Odczyt - max ile daje pendrive
    Zapis - stały!, ok 14-16 MB/s, a nie jak inne buble 4 MB/s
    Subiektywna ocena - najlepszy pen jaki kiedykolwiek kupiłem.

    -ec