  • Data: 2010-01-15 10:46:45
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: "Remek" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:

    > A ja bym Ciebie prosił, żebyś w stosunku do innych również zaprzestał
    > prób protekcjonalnego traktowania oraz używania napisów typu
    > "bredzić".

    Nazywanie rzeczy po imieniu nazywasz protekcjonalizmem?

    > Bo nie każdy musi być wielki mastaha naprawy współczesnych
    > telewizorów

    To nie powinien pisać głupot, a na próbę pomocy usiłować potraktować
    respondenta poklepywaniem po ramieniu i mruganiem okiem do reszty świata.

    > a wiedzy i doświadczenia Piotrowi wszyscy możemy
    > zazdrościć.

    To sobie zazdrość. Tylko nie wiem w jakiej dziedzinie.

    Remek

    PS. mógłbyś mi podpowiedzieć co to jest w telewizorze warstwa pośrednia?