  • Data: 2010-01-13 13:36:37
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: Adam Górski <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W tym kontekście "Normalnie" oznacza wkładać żywcem, a w następnym
    > zdaniu temu zaprzeczasz.
    > Ale wynika z tego, że kanały satelitarne być może pojawią mi się w kablu
    > jako DVB-C.

    ZTCP to jest tylko kwestia modulacji. W DVB-S jest QPSK a w DVB-C QAM-16
    lub 64 ( nie pamiętam tak z marszu )

    > Wiele TV ma DVB-T(MPEG-4).
    > Może się mylę, ale przypuszczam, że to jest to samo co DVB-T+(MPEG-4).
    > Natomiast przypuszczam (od tak, bez przekonującego dowodu), że wkrótce
    > będzie potrzebne DVB-T2(MPEG-4) i tego nie spotkałem w danych TV.

    ZTCW w Polsce ma być właśnie MPEG-4 przez to całe HD ( zdania są jak
    zawsze podzielone )

    No ale za to jak pięknie sie rozwiąże sprawa abonamentu RTV :)
    Kupujesz kartę i masz TV lub nie kupujesz i nie masz :)

    Adam