  • 1. Data: 2009-09-09 12:38:51
    Temat: Jaki dekoder cyfrowej TV UPC?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Na stronie UPC jest prezentacja/porównanie dekoderów:

    http://www.upc.pl/telewizja/cyfrowa/porownanie_dekod
    erow/

    Chcę wziąć opcję z HD i nagrywarką - i widzę że są dwa dostępne modele...
    Generalnie bardzo mnie kusi ten "cieńszy" - z racji niedostatku miejsca pod
    telewizorem, brak USB przeżyję tak samo brak SP-DIF czy drugiego SCARTa...
    Pytanie - czy przypadkiem któryś z tych dekoderów nie jest totalnym złomem
    którego należy unikać za wszelką cenę? Nie chciałbym wtopić i potem przez
    resztę cyrografu się wściekać na powolne menu czy wieszające się
    urządzenie...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2009-09-09 17:57:14
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowej TV UPC?
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Jacek Osiecki pisze:

> [...]
    > telewizorem, brak USB przeżyję tak samo brak SP-DIF czy drugiego SCARTa...

    Oba modele, "cieńszy" i "grubszy" mają usb i ethernet, ale nieaktywne.
    Czy na pewno nie będzie Ci brakować wyjścia kabla antenowego? Jeśli masz
    zamiar równolegle korzystać z sygnału analogowego, może być niewygodnie.

> [...]
    > którego należy unikać za wszelką cenę? Nie chciałbym wtopić i potem przez
    > resztę cyrografu się wściekać na powolne menu czy wieszające się

    Mam ten "grubszy" model i nie narzekam. Jedyny problem, to niemożność
    wyciągnięcia na zewnątrz nagranych filmów.
    Trudno, trzeba oglądać i kasować.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 3. Data: 2009-09-09 18:09:04
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Wed, 9 Sep 2009 12:38:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Na stronie UPC jest prezentacja/porównanie dekoderów:
    >
    > http://www.upc.pl/telewizja/cyfrowa/porownanie_dekod
    erow/

    O, to juz jest jakis wybor, do nie dawana byl tylko jeden.
    http://forum.mediaswiat.pl/viewforum.php?f=7
    Mysle ze to bedzie odpowiedznie miejsce - dedykowane UPC, wiec juz
    znajdziesz sporo informacji, albo mozesz zadac pytanie bardziej dedykowanej
    grupie osob.
    Ah, no i goscie z UPC tez tam czasem zagladali.

    --
    Mark

  • 4. Data: 2009-09-10 20:54:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 09 Sep 2009 19:57:14 +0200, Jan Rudziński napisał(a):
> [...]

    > Czy na pewno nie będzie Ci brakować wyjścia kabla antenowego? Jeśli masz
    > zamiar równolegle korzystać z sygnału analogowego, może być niewygodnie.

    Hmm, w sumie może się przydać też sygnał analogowy - ale czy zwykły trójnik
    tu nie załatwi sprawy? Cienki jest kuszący, bo dzięki jego rozmiarom uda mi
    się zmieścić jego, odtwarzacz dvd i wieżę :)

    > Mam ten "grubszy" model i nie narzekam. Jedyny problem, to niemożność
    > wyciągnięcia na zewnątrz nagranych filmów.

    To chyba niestety standard :(

    > Trudno, trzeba oglądać i kasować.

    Ano...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2009-09-21 05:24:43
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Mark pisze:

> [...]
    > grupie osob.
    > Ah, no i goscie z UPC tez tam czasem zagladali.

    Ten grubszy to Philips a ten cienszy to Cisco.
    Philips non stop się "aktualizuje" i jeśli w tym czasie coś nagrywasz to
    szlag to trafia.
    Jak będę przedłużał umowę (w styczniu) poproszę o wymianę na Cisco.

    --
    Reseller

  • 6. Data: 2009-09-21 19:32:57
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 21 Sep 2009 07:24:43 +0200, Reseller napisał(a):

    > Ten grubszy to Philips a ten cienszy to Cisco.
    > Philips non stop sie "aktualizuje" i jesli w tym czasie cos nagrywasz
    > szlag to trafia.

    Zamówiłem i podobno miałem dostać philipsa... Ponieważ zależało mi na
    niższym urządzeniu to zadzwoniłem do BOKu i poprosiłem o odłożenie
    instalacji do czasu gdy będzie dostępne Cisco. Tymczasem monter pojawił
    się w terminie... z cisco :) Fajne jest, bez problemu działa, ino nieco
    buczy - jak to już urządzenia z dyskiem...

    Co do jednego mam wątpliwość: to normalne, że można nagrywać na raz tylko
    dwa programy? Monter coś mówił że można nagrywać trzy pod warunkiem
    przejścia w standby, a tym czasem wygląda na to że jednak tylko dwa...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944