  • 1. Data: 2009-09-08 08:43:45
    Temat: sony 40w5500 vs sharp 40le600
    Od: grick <g...@g...com>

    witam,
    jak w temacie. Zastanawiam się nad kupnem któregos z w/w telewizorów i
    dlatego wychodze z pytaniem do bardziej kompetentny osób, w który tv
    lepiej zainwestować. Służyć ma do ogladania telewizji cyfrowej (cyfra
    +) i dvd, a od świeta również zwykłych analogowych kanałów.
    Ewentualnie jakas alternatywe w podobnej cenie?

  • 2. Data: 2009-09-08 09:37:36
    Temat: Re: sony 40w5500 vs sharp 40le600
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    grick pisze:
> [...]
    > +) i dvd, a od świeta również zwykłych analogowych kanałów.
    > Ewentualnie jakas alternatywe w podobnej cenie?

    ja wybrałbym sonke, 5 lat gwarancji i z tego co obserwuje u klientów
    to obraz jest lepszy.
    takie jest moje zdanie, choć sharpy też niczego sobie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-09-08 09:51:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-09-08 11:37, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > ja wybrałbym sonke, 5 lat gwarancji i z tego co obserwuje u klientów
    > to obraz jest lepszy.
    > takie jest moje zdanie, choć sharpy też niczego sobie

    Moim (i nie tylko) zdaniem Sharpy lepiej sobie radzą z SD - ale
    przepaści nie ma - brałbym Sharpa bardziej z ideologicznych powodów ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2009-09-08 14:53:46
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    grick pisze:
> [...]
    > +) i dvd, a od świeta również zwykłych analogowych kanałów.
    > Ewentualnie jakas alternatywe w podobnej cenie?

    Niech ci postawią jednego i drugiego obok siebie i przetestuj je na
    różnych źródłach sygnału. Ważne, żeby na jednym i na drugim leciał ten
    sam program. Którego odbiór ci się bardziej spodoba tego kup.

    W domu mam SONY i jestem z niego zadowolony.

  • 5. Data: 2009-09-08 16:35:12
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 8 Wrz, 10:43, grick <g...@g...com> wrote:
> [...]
    > +) i dvd, a od świeta również zwykłych analogowych kanałów.
    > Ewentualnie jakas alternatywe w podobnej cenie?

    Jak w podobnej cenie, to sony.

    Po pierwsze:
    mam 46W5500, i po prostu oglądałem kilka
    godzin samsungi, szarpy, panasoniki i sony w media. Są drobne
    szczegóły,
    w których Sony ustępuje Samsungowi (Obsługa internetu z DLNA
    i mediów z USB), ale na pewno obraz na Sony najlepszy, no i kontrast
    dynamiczny 1:100 000 w serii 5500!, co faktycznie widać.
    Pobór mocy sonówek w serii W5500 jest też całkiem całkiem,
    jak na takie wielkie pudła. Jakość materiału FULL HD oszałamiająca,
    kilka filmów SF obejrzałem i nie chciałem już innych telewizorów
    z SD oglądać... a SD o wiele rzędów lepsze, niż się spodziewałem!

    Po drugie:
    5 lat gwarancji.
    Po trzecie:
    takie stare przysłowie jest: Nie szarp się, kup sony.

    Szkoda tylko, że nie bardzo mam czas patrzeć w to pudło.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 6. Data: 2009-09-08 20:29:48
    Od: "Maciek" <p...@o...pl>

    Witam, u mnie wisi w5500 40' i jestem bardzo zadowolony.
    Jakość FULL HD powala na kolana, natomiast SD jest po prostu bardzo ładne.

    Rozczarowanie to internet - mój tv jest podpięty na stałe do netu ale
    naprawdę nie ma to sensu :)

    Ciekawe jest bardzo niskie zuzycie pradu, u mnie ten tv chodzi dodatkowo
    jako ramka cyfrowa na scianie.

    pozdrawiam

    M.

    m.googlegroups.com...