-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: "BUNIEK" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaki benzyniak do 10-12 tys
Date: Wed, 16 Mar 2016 16:26:16 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 37
Message-ID: <ncbtun$7ji$1@usenet.news.interia.pl>
References: <56e80142$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
<nc9ian$c3k$1@usenet.news.interia.pl>
<56e87ee4$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
<56e9094e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
<ncb2qd$215$1@node1.news.atman.pl> <ncbdpu$6a2$1@usenet.news.interia.pl>
<ncbknj$vqq$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: host-80-238-112-184.jmdi.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1458141975 7794 80.238.112.184 (16 Mar 2016 15:26:15
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Mar 2016 15:26:15 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <ncbknj$vqq$1@node2.news.atman.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2578579
[ ukryj nagłówki ]>>> Łańcuch ma mniejsza szanse sie zerwać, aczkolwiek może przeskoczyć jak
>>> sie wyrobi napinacz.
>Ma wadę fabryczną, jest wyeksploatowany lub został zaprojektowany przez
>księgowego.
To samo tyczy sie paska, ale nadal jest słabszy materiałowo od łańcucha.
>> W Toyocie w silnikach VVT-i 400 - 500kkm rozrząd powinien wytrzymać,
>> można przyjąć ze jest na cale życie auta.
>Zakładając, że jesteśmy w stanie zweryfikować prawdziwy przebieg auta. Jak
>wszyscy wiemy, w naszej rzeczywistości jest to bardzo trudne i znaczna
>część samochodów ma większy przebieg niż sądzimy.
Zgadza sie, aczkolwiek jak sobie zaznaczymy ze auto ma być z polskiej
dystrybucji to łatwiej prześledzić jego historię, niestety często jest
drożej i biedniej na wyposażeniu.
>Nie wiem dlaczego przy zakupie auta nie można uwzględnić wymiany paska. Ma
>się wtedy pewność, że rozrząd jest nowy i na kilkadziesiąt tysięcy (przy
>miejskim jeździdle to kilka lat) ma się spokój. Koszty rozłożone na te
>kilka lat są znikome.
To tez jest wyjście, ale należy pamiętać iż każdy samochód używany wymaga
wkładu na starcie, jak nie w naprawy to w eksploatacje. I na etapie szukania
auta ustawiony warunek na "rozrząd na łańcuchu" zmniejsza wstępna kwotę o
około 1000pln zależnie od modelu. Dodatkowo stan rozrządu na łańcuchu chyba
łatwiej ustalić (np. głośna praca itp.) w każdym razie nagle zerwanie jest
mniej prawdopodobne niż paska.
Z drugiej strony jeżeli mamy auto z polskiej dystrybucji o czym pisałem
wyżej powinno dać sie ustalić jak bardzo niezbędna jest wymiana rozrządu
(przebieg/czas pracy).
Buniek
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.16 16:28 Grzegorz Tomczyk
- 16.03.16 18:38 Kmicic
- 16.03.16 19:28 rzymo
- 17.03.16 08:52 Lewis
- 17.03.16 12:54 mikołaj
- 17.03.16 13:47 PlaMa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=