eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki benzyniak do 10-12 tysRe: Jaki benzyniak do 10-12 tys
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "BUNIEK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki benzyniak do 10-12 tys
    Date: Wed, 16 Mar 2016 16:26:16 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <ncbtun$7ji$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <56e80142$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <nc9ian$c3k$1@usenet.news.interia.pl>
    <56e87ee4$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    <56e9094e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <ncb2qd$215$1@node1.news.atman.pl> <ncbdpu$6a2$1@usenet.news.interia.pl>
    <ncbknj$vqq$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-80-238-112-184.jmdi.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1458141975 7794 80.238.112.184 (16 Mar 2016 15:26:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Mar 2016 15:26:15 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ncbknj$vqq$1@node2.news.atman.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2578579
    [ ukryj nagłówki ]

    >>> Łańcuch ma mniejsza szanse sie zerwać, aczkolwiek może przeskoczyć jak
    >>> sie wyrobi napinacz.
    >Ma wadę fabryczną, jest wyeksploatowany lub został zaprojektowany przez
    >księgowego.

    To samo tyczy sie paska, ale nadal jest słabszy materiałowo od łańcucha.

    >> W Toyocie w silnikach VVT-i 400 - 500kkm rozrząd powinien wytrzymać,
    >> można przyjąć ze jest na cale życie auta.
    >Zakładając, że jesteśmy w stanie zweryfikować prawdziwy przebieg auta. Jak
    >wszyscy wiemy, w naszej rzeczywistości jest to bardzo trudne i znaczna
    >część samochodów ma większy przebieg niż sądzimy.

    Zgadza sie, aczkolwiek jak sobie zaznaczymy ze auto ma być z polskiej
    dystrybucji to łatwiej prześledzić jego historię, niestety często jest
    drożej i biedniej na wyposażeniu.

    >Nie wiem dlaczego przy zakupie auta nie można uwzględnić wymiany paska. Ma
    >się wtedy pewność, że rozrząd jest nowy i na kilkadziesiąt tysięcy (przy
    >miejskim jeździdle to kilka lat) ma się spokój. Koszty rozłożone na te
    >kilka lat są znikome.

    To tez jest wyjście, ale należy pamiętać iż każdy samochód używany wymaga
    wkładu na starcie, jak nie w naprawy to w eksploatacje. I na etapie szukania
    auta ustawiony warunek na "rozrząd na łańcuchu" zmniejsza wstępna kwotę o
    około 1000pln zależnie od modelu. Dodatkowo stan rozrządu na łańcuchu chyba
    łatwiej ustalić (np. głośna praca itp.) w każdym razie nagle zerwanie jest
    mniej prawdopodobne niż paska.

    Z drugiej strony jeżeli mamy auto z polskiej dystrybucji o czym pisałem
    wyżej powinno dać sie ustalić jak bardzo niezbędna jest wymiana rozrządu
    (przebieg/czas pracy).

    Buniek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: