eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki benzyniak do 10-12 tysRe: Jaki benzyniak do 10-12 tys
  • Data: 2016-03-17 08:52:52
    Temat: Re: Jaki benzyniak do 10-12 tys
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-03-16 o 16:26, BUNIEK pisze:

    > To tez jest wyjście, ale należy pamiętać iż każdy samochód używany
    > wymaga wkładu na starcie, jak nie w naprawy to w eksploatacje. I na
    > etapie szukania auta ustawiony warunek na "rozrząd na łańcuchu"
    > zmniejsza wstępna kwotę o około 1000pln zależnie od modelu. Dodatkowo
    > stan rozrządu na łańcuchu chyba łatwiej ustalić (np. głośna praca itp.)
    > w każdym razie nagle zerwanie jest mniej prawdopodobne niż paska.

    Najlepsi są Ci co kupują saaba z silnikiem B2x5 czy B2x4, paaanie
    przecież to łańcuch, bezobsługowy... A się okazuje że wymiana co
    200-250kkm i kończy się wyjęciem i remontem kapitalnym silnika za
    6kzł... Gdzie już 3.0V6 TB (przejęty z opla 3.0 wolnossak i dołożona
    jedna turbina) wymaga tylko zmiany paska za 1300zł z robocizną, do tego
    pracuje jak silnik a nie betoniarka...
    To nie stary mercedes gdzie rozrząd na łańcuchu potrafił przelatać
    milion km i nic mu się nie działo.

    Toyoty z urwanymi łańcuchami też widziałem (1ZZ-FE)
    Ale fakt łudzić się można. ;)
    O 1.2 czy 1.4MPi Vaga nie wspominam bo tam łańcuch to co 50kkm trzeba
    zmieniać. ;)


    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: