    From: "Patryk P. Nowak" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaki aparat z pełnym manualem.
    Date: Mon, 13 Jul 2009 14:49:11 +0200

    Rafał Muszczynko pisze:
    > Witam, jako, że pisze pierwszy raz.
    >
    > Pytanie mam jak w tytule. Do tej pory miałem Olympysa SP-350. Miał swoje wady,
    > ale mimo to bardzo go ceniłem za pełny manual (ręczne ustawienia migawki,
    > przysłony, iso, balansu, ostrości), rozsądną optykę i niewielkie wymiary.
    > Teraz chętnie kupiłbym coś podobnego, bo w starym już dogorywa mechanika i
    > długo już pewnie nie pociągnie. I tu powstaje pytanie: Co kupić?
    >
    > Nie jestem na bieżąco, ale z tego co widzę rozglądając się tu i tam, to teraz
    > z małych aparatów z pełnym manualem to prawdziwa nisza zrobiła. Z tego co
> [...]

    Mają to najtańsze Samsungi z serii S z następującymi zastrzeżeniami:
    - tylko dwie wartości przysłony;
    - brak ręcznego ustawiania ostrości.

    Niestety jakość obrazu nie jest rewelacyjna. Za to są tanie i mają
    kółko wyboru trybów pracy. Do tego pozwalają na stosunkowo dużą kontrolę
    nad lampą błyskową oraz mają korektę ekspozycji.

    Pozdrawiam -

    P.
    Patryk P. Nowak
    "...You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
    e-mail: p...@w...pl http://www.ue.eti.pg.gda.pl/~patrykp/
    Poglady wyglaszane przez autora nie zawsze sa zgodne z pogladami autora.