  • Data: 2009-01-31 08:12:58
    Temat: Re: Jaki aparat kompaktowy?
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Witbrot wrote:
    > Zatem w dostępnym dla mnie budżecie nie ma niczego ciekawego.
    > Czyżby jednak opłacało mi się kupić Samsunga i8 za niecałe 500 zł?

    W sumie zalezy, co dla Ciebie znaczy "bardzo maly" (wszak X20 az tak maly
    nie jest). Wyjdzie na to, ze znow polecam "swoje", ale... co mi tam. Na
    Panasonica FX100 (i inne z tej serii) patrzyles? Swiatlo 2.8, dobrze
    skorygowany (softem) obiektyw, wysoka... ekm, "kultura pracy". Niektore
    modele z tej serii maja RAW, MF i tryby A, S, M (FX150).

    k,