  • 11. Data: 2010-11-09 22:20:30
    Temat: Re: Jaki alkomat?
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-11-09 22:06, WS pisze:

    > Dokladnie... na to nalezy uwazac!
    > Sam zastanawialem sie nad kupnem CA 2100 lub CA 2100 Professional (tez
    > roznia sie dokladnoscia wyswietlania) i z tego, co wygooglowalem
    > problem jest ten sam, tzn. wymiana sensora - co gorsza po
    > przekroczeniu "magicznej" ilosci 200 pomiarow nie traca na
    > dokladnosci, tylko przestaja dzialac, co IMO jest zwyklym chamstwem
    > producenta... Ja w koncu nie kupilem...

    IMHO nie tak. Wydaje mi się, że on sobie przy każdym włączeniu ten
    sensor testuje i bo troszkę to trwa.

    > PS. Do tych ~100PLN za wymiane nalezy jeszcze doliczyc dwie wizyty na
    > poczcie...

    Tu wychodzi 100 razem z dostawą - wymienić można samemu.

    Shrek.

  • 12. Data: 2010-11-09 23:05:18
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-09 22:20, Shrek pisze:

    > IMHO nie tak. Wydaje mi się, że on sobie przy każdym włączeniu ten
    > sensor testuje i bo troszkę to trwa.

    Z czym testuje? Jak ktoś napisał o tych 200 pomiarach, to mi się
    przypomniało to samo co mają niektóre baterie w laptopach, potrzebny
    reset samej elektroniki i czasem bateria działa jak nowa.

  • 13. Data: 2010-11-10 06:46:37
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-11-09 23:05, BQB pisze:

    > Z czym testuje? Jak ktoś napisał o tych 200 pomiarach, to mi się
    > przypomniało to samo co mają niektóre baterie w laptopach, potrzebny
    > reset samej elektroniki i czasem bateria działa jak nowa.

    Pojęcia nie mam - startuje na wyświetlaczu od 250 - do 100 leci szybko,
    dalej powoli. Na końcu piszczy, że jest gotowy.

    Shrek.

  • 14. Data: 2010-11-18 15:43:05
    Od: Jan Siniarski <f...@g...com>

    On Nov 8, 8:04 am, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:
    > Chcia bym kupi alkomat/alkotest (jak zwa , tak zwa ) na w asne potrzeby,
    > eby mo na by o w spos b wiarygodny stwierdzi , czy mog spokojnie rusza w
    > drog w poniedzia ek rano mimo kliku drink w wypitych wieczorem w niedziel .
    > S ysza em, e alkomaty z tych po 40 z s nic nie warte, ale nie chc te
    > wyda wi cej, jak powiedzmy 150 z .
    > Czy macie jaki sprawdzony typ do takiego zastosowania?
    > Jacek

    Hmm pisałeś tą wiadomość po liku głębszych ;) Z alkomatów w tej cenie
    mogę polecić ten model -> http://alkomaty.biz/3,Alcoscan
    Sam go używam i wyniki są OK. Czasem głównie korzystam też z
    wirtualnego takze by porównać wyniki z prawdziwym

  • 15. Data: 2010-11-18 16:51:28
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >Czasem głównie korzystam też z
    >wirtualnego takze by porównać wyniki z prawdziwym

    I jak ma sie jedno do drugiego? I ktorego wirtualnego uzywasz?

    Dysiek