  • Data: 2010-11-09 10:45:33
    Temat: Re: Jaki alkomat?
    Od: Mirosław <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ib87em$9fm$1@news.task.gda.pl...
    > Chciałbym kupić alkomat/alkotest (jak zwał, tak zwał) na własne potrzeby,
    > żeby można było w sposób wiarygodny stwierdzić, czy mogę spokojnie ruszać
    > w drogę w poniedziałek rano mimo kliku drinków wypitych wieczorem w
    > niedzielę.
    > Słyszałem, że alkomaty z tych po 40 zł są nic nie warte, ale nie chcę też
    > wydać więcej, jak powiedzmy 150 zł.
    > Czy macie jakiś sprawdzony typ do takiego zastosowania?
    > Jacek

    Lepiej wogóle nie pić wieczorem,
    teraz mają jakieś alkoskanery,
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,8579975,N
    owa_bron_policji__w_kilka_sekund_sprawdza_trzezwosc.
    html
    słyszałem też o tkz paskach czy innych co stwierdzają czy piłeś alkohol
    przez ostatnie 12h,(niewiem),
    w każdym bądź razie u mnie strata prawka to bezrobocie więc daje sobie z tym
    spokój,
    a jak jest impreza to na drugi dzień wogole nie siadam za
    kółkiem.(bezpieczne 24h po ostatnim kielichu)
    Teraz odpowiedzialność za jazde pod wpływem jest porównywalna do
    chodzenia po mieście z kałachem,
    mirek