  • Data: 2010-11-09 17:46:16
    Temat: Re: Jaki alkomat?
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-08 08:04, Jacek pisze:
    > Chciałbym kupić alkomat/alkotest (jak zwał, tak zwał) na własne
    > potrzeby, żeby można było w sposób wiarygodny stwierdzić, czy mogę
    > spokojnie ruszać w drogę w poniedziałek rano mimo kliku drinków wypitych
    > wieczorem w niedzielę.
    > Słyszałem, że alkomaty z tych po 40 zł są nic nie warte, ale nie chcę
    > też wydać więcej, jak powiedzmy 150 zł.
    > Czy macie jakiś sprawdzony typ do takiego zastosowania?

    ja używam al6000 - wyniki wyglądają na wiarygodne, (i tak prowadzę
    dopiero jak jest 0,0), choć przed pomiarem nie można myć zębów, palić
    fajek i OIDP żreć tictaców - wychodzą bzdury;)

    Niestety z przesyłką wychodzi 250 PLNów. Wersja lite za 180 PLN ma chyba
    tylko wykastrowaną dokładność od 0.1 promila, bo sensor ten sam. A i po
    200 pomiarach należy wymienić sensor - kolejne 100 PLNów. Niestety -
    raz płacisz za alkohol, potem jeszcze za alkomat - taniej nie pić;)

    Shrek.