    From: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki VAN kupic?
    Date: Fri, 13 Jan 2012 23:05:04 +0100
    <je7d5f$56g$1@inews.gazeta.pl> <jee8vu$n9o$1@inews.gazeta.pl>
    <jeet6m$qpu$1@inews.gazeta.pl> <o...@l...mshome.net>
    <jejr42$asd$1@inews.gazeta.pl> <jekc3q$16o$1@inews.gazeta.pl>
    <jekpqh$f8i$1@inews.gazeta.pl>
    <4f0dfcf5$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <jel09c$732$1@inews.gazeta.pl>
    <4f0f0285$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <jen0s6$r29$1@inews.gazeta.pl>
    <4f0f1936$0$1272$65785112@news.neostrada.pl>
    <jene9f$i5f$1@inews.gazeta.pl>
    <4f0f4b0e$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <jeo1v3$jnm$1@inews.gazeta.pl>
    <4f106293$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <jeprin$lhd$1@inews.gazeta.pl>
    <4f10a357$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2012-01-13 22:34, Cavallino pisze:

    > Zwłaszcza gdy francuskie jest,
    > Kup sobie wreszcie coś normalnego i zmienisz zdanie.
    Rozumiem - Twoje auto nie wymaga żadnej obsługi poza laniem paliwa...

    > Każde Twoje "tylko" to nic innego jak komplikacja.
    > "tylko" to kierowca ma paliwo lać.
    > O resztę powinien się zatroszczyć producent w fazie projektowania i
    > serwis na przeglądach.
    A... i tu jest piesek przejechany - serwis, jeśli ASO danej marki nie
    jest w stanie otworzyć maski (sic!) we flagowym modelu aby zmienić olej,
    to czego wymagać w tym pięknym kraiku...

    > Ale po co, bo projektant sobie jakąś bzdurę wymyślił?
    > Wolę auto w którym nie ma potrzeby zaglądania do koła zapasowego,
    > przynajmniej dopóki pany nie złapię.
    Masz gumowy balon z powietrzem pod ciśnieniem w KAŻDYM samochodzie...
    Obyś kiedyś nie zdziwił się, że flaka zamieniłeś na... flaka, w środku
    lasu, deszczu i o 3:00 w niedzielę...

    > JA ?????????
    > Przy samochodzie??????
    > Zdecydowanie z kimś mnie pomyliłeś. :-)

    > Fakt, pierwszy raz w życiu musiałem zmienić koło na drodze.
    Wybacz - niektórzy poza kołami zmieniają jeszcze własnoręcznie np.
    tarcze, klocki, olej, wydech, mechanizm wycieraczki itd. Ot tak dla
    przyjemności ;) - to tylko ostatni tydzień...
    > Niby mogłem czekać na asistance, ale spieszyło mi się do pracy, a jak
    > znam życie, to zmiana koła, a później samochodu trwała krócej, niż bym
    > się doczekał na autopomoc.

    > Tak, po umyciu.
    Pisałeś o wytarciu o trawę - no chyba, że TO nazywasz myciem... Wybacz w
    takim razie ręki nie podam ;)

    --
    Wojciech Smagowicz