  • Data: 2014-08-05 15:22:19
    Temat: Re: Jaki UPS na przetwornice 12V do 230V
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.V.M1M2M3NMM4" napisał
    >Poszukuję UPSa który ma pracować jako przetwornica 12V w
    >samochodzie -

    Sa tez gotowe przetwornice, coraz tansze.

    >Dodatkowo, wyczytałem że część UPSow nie chce działać w ten sposów -
    >większość starych chodzi i pracuje w takim trybie, nowe maja
    >zabezpieczenia
    >np. czasowe (pomimo podpięcia aku nawet 5000aH bedzie dzialal tylko
    >5min-10min i nastepuje wylaczenie.

    Tam jest IMO za male trafo, i moze sie przegrzewac.
    Ale przeciez nie musisz pelna moca obciazac.
    No i moze byc przetwonica DC-DC z malym trafem, a potem falownik.

    Jeszcze jedna cecha - niektore nie rusza bez pradu w sieci.

    >PS: Dlaczego UPS, ze wzgledu na sinusoide i stabilnosc podawanego
    >napieca.
    >Zadna przetwornica w tej cenie nie posiada takich wykresow jak
    >najtanszy
    >UPS.

    No nie wiem ... najtanszy UPS to chyba ma prostokat ?
    I dopiero bardzo drogie maja prawdziwa sinusoide...

    J.